ik heb een universele spoiler.
hiervoor waren de bijgeleverde pootjes dik 3 tot 4 cm te kort,
nu heb ik zelf spoilerpootjes gemaakt, een basis tenminste.
ruim 2 cm dik, 18 lang, 8 breed ongeveer.
maar het is dus van nylon.
en nu hoor ik dat nylon een vet bevat, waardoor je nylon dus niet kan vastlijmen of kitten,
wat wel mijn bedoeling was, want ik wil het vastlijmen op de spoiler, en vastlijmen op mijn achterruit.
wat kan ik anders voor materiaal gebruiken? waar kan ik dat vinden, en wat kost dat? het zou 2 cm dik moeten zijn en redelijk makkelijk te bewerken zijn, en toch stevig zijn, want het moet een spoiler met een gemiddeld gangetje van 180 toch op me achterruit houden(uitgaan van 180. dat rij ik toch nooit, maar het is even een idee)
dus geen materiaal dat spontaan bij een bepaalde snelheid krombuigt of knak zegt
graag hoor ik wat idee?n, want hoe langer die spoiler zinloos ligt te liggen,
hoe gekker ik word.
aparte vraag spoilerpootjes
Moderators: denny, vtspower, webmasters
aparte vraag spoilerpootjes
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: aparte vraag spoilerpootjes
DuFF wrote:ik heb een universele spoiler.
hiervoor waren de bijgeleverde pootjes dik 3 tot 4 cm te kort,
nu heb ik zelf spoilerpootjes gemaakt, een basis tenminste.
ruim 2 cm dik, 18 lang, 8 breed ongeveer.
maar het is dus van nylon.
en nu hoor ik dat nylon een vet bevat, waardoor je nylon dus niet kan vastlijmen of kitten,
wat wel mijn bedoeling was, want ik wil het vastlijmen op de spoiler, en vastlijmen op mijn achterruit.
wat kan ik anders voor materiaal gebruiken? waar kan ik dat vinden, en wat kost dat? het zou 2 cm dik moeten zijn en redelijk makkelijk te bewerken zijn, en toch stevig zijn, want het moet een spoiler met een gemiddeld gangetje van 180 toch op me achterruit houden(uitgaan van 180. dat rij ik toch nooit, maar het is even een idee)
dus geen materiaal dat spontaan bij een bepaalde snelheid krombuigt of knak zegt
graag hoor ik wat idee?n, want hoe langer die spoiler zinloos ligt te liggen,
hoe gekker ik word.
duff rijdt 120 en windkracht 10 tegen 180????
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
oke, die lijm kost ff 57 euro. (120 guldentjes voor een tubetje lijm...)
nee bedankt...
owja de speciale doseerhuls voor deze tube lijm, kost 100 euro, alhoewel die voor snel gebruik niet nodig is.
echt ZIEKKKKKKKKK
maarja, nylon is dus overdone... op zoek naar ander materiaal
nee bedankt...
owja de speciale doseerhuls voor deze tube lijm, kost 100 euro, alhoewel die voor snel gebruik niet nodig is.
echt ZIEKKKKKKKKK
maarja, nylon is dus overdone... op zoek naar ander materiaal
toch nylon gelijmd, gewoon met P1- spoilerlijm.
hele dikke zwarte troep. die 1 dag moet drogen.
spoiler zit nu op een andere locatie in de goeie stand met de pootjes eraan, hopenlijk gaat het allemaal zoals ik het wil
na een proefstukje bleek nylon toch te plakken, moest t wel ontvetten met thinner en goed opschuren.
hele dikke zwarte troep. die 1 dag moet drogen.
spoiler zit nu op een andere locatie in de goeie stand met de pootjes eraan, hopenlijk gaat het allemaal zoals ik het wil
na een proefstukje bleek nylon toch te plakken, moest t wel ontvetten met thinner en goed opschuren.