Rammelend hitteschild
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Rammelend hitteschild
M'n hitteschild op het uitlaatspruitstuk rammelt. E?n van de plaatsen waar ie door een boutje vastgehouden wordt is weggerot. Is hier iets aan te doen, behalve een heel ander spruitstuk + hitteschild erop zetten?
Kijk uit, een Cactussssss
hitteschildje eraf halen, even goed schuren, alle roest en rotte stukjes weg, dan goed behandelen, weer terug doen, en een groot ringetje ertussen, zo'n schijfje zegmaar.pcrodent wrote:Neh ik hou liever wel een hitteschild, heb al eerder een radiateur laten smelten...
engelse naam is een 'washer'

of lekker laten doen, heb je een muzikale ax bij stationair draaien

Spreken is goud, Ductape is zilver.
eraf halen is niet zo simpel hoor, die boutjes zijn vaak warm/koud geworden waardoor ze nu waarschijnlijk heel snel afbreken, das zonde van je spruitstuk. Eerst ff een paar dagen wd40 spuiten en het dan proberen is aan te raden. (al veel slopertjes gehad, en een eigen hitteschild op de 1.0 waar minimaal 1 van de boutjes niet graag wilde meewerken, heeft me dus al een keer een "nieuw" spruitstuk gekost)
Heb dat probleem ook gehad. Gungum gaat niet werken. Wordt daar te heet. Dat brokkelt gewoon weer af.
Ik heb hem toen vastgelast. Probleem opgelost he.
Spaghetti spruitstuk wat ik nu heb wordt nog veel heter en zit nog dichter bij de radiateur. Is bij mij nog nog niks weggesmolten.
Ik heb hem toen vastgelast. Probleem opgelost he.
Spaghetti spruitstuk wat ik nu heb wordt nog veel heter en zit nog dichter bij de radiateur. Is bij mij nog nog niks weggesmolten.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.