probleempje's

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Rick
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 41
Joined: MonOct09, 2006 4:12:13 PM
Location: Spijkenisse

probleempje's

Post by Rick »

Okee nu heb ik dus een probleempje waar ik echt niet meer uit kom, ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Ik heb een 106je gekocht, de jongen waar ie van was heeft een keer een lege accu gehad en heeft deze opgeladen... en voila verkeerd om aangesloten :evil:

Nu deed de auto het niet meer :roll: na een dynamo vervangen te hebben en een goede accu gekocht te hebben reedt de auto wel maar had deze ergens een lekstroompje... en dus liep de accu langzaam leeg.
Toch gewoon een tijdje mee gereden, waarna ie besloot om het toch allemaal eens na te lopen.

Nu heb ik de auto gekocht, maar bij de eersrte klik van het contactslot gaat zoals gewoonlijk het accu lampje branden. Bij de tweede klik gebeurt er helemaal niks (geen brandstofpomp en geen vonkjes, en geen controle lampjes op dash) als ik de sleutel verder doordraai krijg ik wel de motor rond, maar deze slaat natuurlijk niet aan.

Ik heb alle zekeringen en relais in het zekeringenkastje na gekeken en deze zijn prima, ook onder de motorkap zitten er nog een aantal in een apart kastje. ook prima.

Hebben jullie misschien suggesties.
Ive got such a nice car, even the police are taking pictures of it.

Post Reply