Ik kijk zojuist uit het raam naar m'n lieve AXje, staat er een dikke plas onder. Ik snel kijken, lijkt het alsof er 2 problemen zijn..
M'n hele linker wielkast ziet zwart van de olie(achtige) substantie. Het lijkt niet de remvloeistof te zijn aangezien het reservoir nog aardig vol zit.
Wat fotos:
Het volgende dopje zat (met een klodder olie) vast aan m'n velg..:
Het andere probleem is dat m'n radiator lijkt te lekken:
Weet iemand waar die olie van het eerste probleem vandaan kan komen?
Als de as nog goed is even bij de garage een andere hoes er op laten zetten. Dat scheelt een hoop pijn en moeite.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Als de as nog goed is even bij de garage een andere hoes er op laten zetten. Dat scheelt een hoop pijn en moeite.
Is het zo ingewikkeld dan? Heb hier het haynes boek liggen en het lijkt niet zo ingewikkeld..
Wil eigenlijk meteen mijn schijven voor mee vervangen. Die zitten er al 13 jr en 140k km op.
Als ik dat allemaal bij de garage laat doen kost het me een klein fortuin.. toch?
Je kan zelf je as demonteren en met nieuwe ashoes naar de garage brengen, zullen ze heel even mee bezig zijn om die erop te zetten en als ze het heel gek maken vragen ze hier 25 euro voor. Bespaar jezelf een hoop frustraties!
Doet mij denken aan zo'n stopje in de zijkant van het stuur van je fiets.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dat dopje zit als afscherming op die geleiders waar je remklauw over heen en weer beweegt (weet niet precies hoe dat heet). En dan is het als het goed is de onderste.
hihi ik voel een leuk idee voor een spelletje opkomen.
Binnenkort in clubcaf?. Toch jammer dat ik hier geen geluidseffecten onder kan zetten.