Rene wrote::twisted: een open filter( 10 tot 100 eu) geeft over het algemeen tot 5% extra vermogen. Als je auto een boordcomputer heeft past deze de brandstof/lucht verhouding aan. anders moet het handmatig. Probeer zo veel mogelijk koude lucht aan te zuigen. deze bevat meer zuurstof... plaats bij voorkeur een setje brisk premium bougies ( 10 eu per stuk!) er in en het liefst ook nog topkwaliteit kabels (30 eu) en je merkt het verschil. als je het ene aanpast moet je het andere ook doen.
Kun je daarover wat specifieker zijn? Wat voor kabels etc...
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Je moet de aansluiting waar je filter opkomt even opmeten en dan een universeel filter van green erop zetten. Green heeft de beste prijs kwaliteit verhouding. Ze zijn net zo goed als k&n maar kosten de helft.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Je moet de aansluiting waar je filter opkomt even opmeten en dan een universeel filter van green erop zetten. Green heeft de beste prijs kwaliteit verhouding. Ze zijn net zo goed als k&n maar kosten de helft.
Ik heb zelf een standaard autostyle-filtertje eraan hangen. Wat bedoel je met kwaliteit? Zou een Green/K&N zoveel beter zijn?
Green/K&N hebben zijn katoenen filters met een oliecoating. Veel andere filters hebben een plak schuim eronheen. K&N en Green staan gewoon bekend als zijnde het beste, dus weerstand,filtervermogen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Snowbard wrote:Ik heb even geinformeerd bij Brezan, een automaterialenzaak, en die zeggen dat je geen los filter kunt bestellen, alleen maar de hele kit.
Voor k&N wordt het dan 180 euri en voor Green 80 euri