Blokkeren van de wielen. 185/55/14" Waarom lukt het nie

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Een AX heeft toch geen achterdraagarm?

Voorzover ik het voor me kan halen lopen de leidingen net voor de torsieassen over in de rubberen remleiding. En gaan ze daarna de achter remcylinder in.

Wat kakelbont zij is denk wel zo ja. Ik heb wel het contact uitgezet maar daarna in 1x naar 0 geremd en niet gepomt. :roll:

Nog een keertje overnieuw proberen. Kan alleen niet altijd. Liever niet met druk verkeer of regen. :)

Maar ik geloof nooit die ie nu altijd volluit zou remmen. Want zo goed remt ie niet. Lijkt trouwens ook wel weerafhankelijk. Vocht of temperatuur enzo. Soms heb je zoiets van zozo. Nu doet ie het goed. En op het nadere moment. Nou nu moet ik flink stampen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

bad_my84 wrote:
Kakelbont wrote:Ik dacht dat er sommige 1.0 type 1 geen rembekrachtiger hebben.

Maar als jij geen verschil voelt met motor aan of uit is er iets mis. Voel je ook nix als je je voet op de rem zet, vasthoudt en dan de motor start?


Ik voel dan helemaal geen verschil, ik weet hoe het aan moet voelen(auto van m'n pa), maar zo is ie ook door de keuering heen gekomen. En daarna is ie ook nog een keer bij de garage (een andere als de keuring) geweest, en ik heb er nooit iets van gehoord. Dus dan denk ik dat ik geen rembekrachtiging heb, kan me tenminste niet voorstellen dat je met een kapotte door de apk komt.


Ik heb een paar keer flink op het pedaal gestampt, en wat denk je, ik voel het nu wel :oops:
Ik heb dus toch rembekrachtiging
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Gerard Maas
Technische Man
Posts: 200
Joined: ThuAug14, 2003 9:28:21 AM
Location: Spijkenisse

Post by Gerard Maas »

Maar remt hij nu ook beter?
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen

Post Reply