Max KM/U

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

De ecu verandert constant zn tabellen. Hij zal er niet sneller van worden door veel gas te geven tijdens het inlezen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Volgens de vorige eigenaar moet mijn Sport rond de 220 gaan :evil: Lijkt mij een overdreven verkooppraatje :wink: En welke debiel gaat er nu 200+ rijden met een AX? Dan rammel alles uit elkaar man!
Freude am Fahren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

master-arnie wrote:Volgens de vorige eigenaar moet mijn Sport rond de 220 gaan :evil: Lijkt mij een overdreven verkooppraatje :wink: En welke debiel gaat er nu 200+ rijden met een AX? Dan rammel alles uit elkaar man!


een beetje meer vertrouwen in de AX mag ook wel. Als ik 180 rij heb ik nog niet het idee dat ie uit elkaar rammelt, en dan ligt ie gewoon als het spreekwoordelijke blok op de weg. Volgens mij kan er nog wel wat meer bij, en zou 210 / 220 geen grote problemen opleveren 8)
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Geloof me als je bij de 190 over een hobbeltje gaat heb je het idee dat je vliegt en das niet leuk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Baz
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: FriApr09, 2004 12:15:14 PM

Post by Baz »

Die van mij heb ik vandeweek voor het eerst even flink op zijn donder gegeven en heb toch vrij makkelijk de 180 gehaald, had nog wel iets over ook :D

AX_GTI
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 54
Joined: ThuJun12, 2003 7:26:15 PM
Contact:

Post by AX_GTI »

harder dan 160 met een ax is gewoon gevaarlijk.

ding heeft een wegligging van een kar. hoeft maar iets te gebeuren en je gaat.

maar die van mij wil wel 190-195 :P

GTI. precies zelfde als jeffery.
check www.staytunedijsselland.nl regelmatig voor de volgende meeting

AXVTS
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 242
Joined: ThuJul03, 2003 7:31:02 PM
Location: Den Bosch
Contact:

Post by AXVTS »

AX_GTI wrote:harder dan 160 met een AX is gewoon gevaarlijk.....


Ik vond 220 laatst errug leuk gaan eigenlijk...afhankelijk van wie er rijdt natuurlijk. :?

AX_GTI wrote:Dat ding heeft een wegligging van een kar. hoeft maar iets te gebeuren en je gaat.


Ken weinig auto's met een betere wegligging... Weet je zeker dat de GTI van jou in orde is?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

190 is idd nog goed te doen :)
helaas nooit zelf met die snelheid mogen rijden..
maar wel vaak genoeg lange afstanden ook met vrij heftige bochtes op hoge snelheid meegereden.. dat ding heeft gewoon een goede wegligging zeker als jebanden +schokbrekers goed zijn

het maakt alleen HERRIE
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Mijnes zit dusdanig vast aan de weg. Dat bochten wel erg leuk zijn. Zeker nou die niet meer kloenkt. Zolang de weg geen hobbels vertoond is hard rijden in een verlaagde ax ook best te doen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

atmozz
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 173
Joined: ThuJun12, 2003 4:37:43 PM
Location: Sint-Oedenrode

Post by atmozz »

200 is me gelukt met mijn GT'tje, maar het voelt niet superveilig aan allemaal haha.
Mzzls Jeroen :)
www.axtreme.photosite.com

- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 324
Joined: ThuSep11, 2003 11:30:20 AM
Location: Delft

Post by WouterL »

Zolang de weg vlak en recht is en het niet waait e.d. kan je ver gaan. Zelfs met een AX.

Maar als je het vergelijkt met hoe een "echte auto" zich gedraagt bij hogere snelheden ......

Shakuhachi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 239
Joined: ThuApr01, 2004 10:08:05 AM
Location: Nijverdal

Post by Shakuhachi »

gisteren ff voor het eerst op snelweg gereden met ons ax'je..

bij 155 (en een trillend stuur, banden slecht) vond ik het niet meer verantwoord.. maar ik had nog gas genoeg over.. 1.1 tge

valt me iig niet tegen...

Shakuhachi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 239
Joined: ThuApr01, 2004 10:08:05 AM
Location: Nijverdal

Post by Shakuhachi »

wat wel gaaf was:

snelweg -> gedeelte waar vrachtwagens niet mogen inhalen wat betekent dat er mooie spoorvorming was...

kom je aan met je ax'je 155 en je moet links inhalen.. lachen joh.. ax'je heen en weer door die sporen.. whehehe.. me vriendin had het zweet in de handen...

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 324
Joined: ThuSep11, 2003 11:30:20 AM
Location: Delft

Post by WouterL »

Spoorvorming houden ze sowieso niet zo van. Ongeacht je snelheid.

Helemaal leuk: spoorvorming tijdens een flinke regenbui (sporen die vol met water staan)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Jeroen dude, ben je weer in het land man. GOed bezig nou nog 3 dagen lang het forum lezen :D

Aquaplanning rulez daar onderscheiden de mannen zich van de jongens :D :D :D :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

ik heb 175 gehaald op de terug weg van zwolle!!

AX POWAH

ohja ik heb een 1.1 8) nog wel... :twisted:
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Sander wrote:Aquaplanning rulez daar onderscheiden de mannen zich van de jongens :D :D :D :D


hehe hard rijden in de regen met een ax is toch altijd aquaplanen ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Jongens ik baal ik heb namelijk een groot probleem. Ik ben nog geen kwartier geleden toch wel zo grandioos ingemaakt door een golf. Ik heb daar dus vreselijk de schijt in. Dit betekend echter wel dat het turbo project nieuw leven is ingeblazen. Nu echter op een 1.6 owja dit is niet voor speed af. Daarna zal ik die kl*teg*lf krijgen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

wat was t voor een golf? geen standaard gti'tje lijkt me.....g60?
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Geen idee stond niet achterop. Twas een snelle golf
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply