Startproblemen

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Timinem
AX Starter
AX Starter
Posts: 12
Joined: ThuMar10, 2005 1:31:06 PM

Post by Timinem »

ik zal dat eens proberen, maar waar denk je dan dat er vocht kan zitten ???
Citroën AX 1.1i

Timinem
AX Starter
AX Starter
Posts: 12
Joined: ThuMar10, 2005 1:31:06 PM

Post by Timinem »

ik heb denk zelf dat het nu ook met vocht te maken heeft,

als hij binnen staat start hij zonder problemen, als ik hem dan naar buiten rijd kan ik hem nog wel starten maar na circa een uur niet meer,

waar zou eventueel vocht/kou kunnen komen denken jullie ??

groetjes tim
Citroën AX 1.1i

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Vocht kan overal zitten, das de pest van die rommel. Ik heb ok begrepen dat je onderhand alles al los gehad hebt.

Eigenlijk zou je dat nog es moeten doen > kwestie van een half uur, en elk stekkertje en contactje in de electonicabeschermer spuiten (vocht afstotend).

Stomme vraag misschien maar ok al es geprobeerd tijdens het starten (en wanneer ie het dan weer es niet deed), je gaspedaal ff tot de bodem in te drukken en dan weer normaal gaslos proberen te starten.

Daar heeft die van mij nogal es last van als het hier heel koud is geweest > start ie ok moeilijk. ff gas naar onderen instampen en starten. Dan is het int begin net een diesel zo kreunt en steunt ie, maar lopen doettie wel.

Als dat motortje van jou loopt, rijdt ie ok als een zonnetje of heeft ie het dan ok moeilijk (net alsof ie te weinig brandstof krijg, inhoudend gedrag of laat op het gas reageren). Ms injector beetje vervuild ofzo.

Post Reply