das wel te doen hoor kan je gelijk je koppeling vervangen! en je krukaskeering.. das wel zo nuttig
misschien wil ik wel helpen
waar the fuck heb jij het over???
ook die krukaskeering uit de diesel bedoel je?
ik heb hier op de karzerne alle middelen qwa sleutelen ent kost geen drol
als je het dan wel zelf doe ja. lijkt me een goed plan marc maar dan moeten we wel de rotte diesel naar de kazerne slepen en dat is 170 km slepen!!! en dat is niet over de snelweg
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
Naar mijn idee heeft een diesel versnelingsbak niet zoveel zin, de versnellingen in een diesel zijn veel langeraangezien je normaal met een minder verschil van toeren even hard moet kunnen. ik vraag me af of het verschil in toeren met een benzine motor dat goedmaakt je zou minder hoeven schakelen ma of de 0-100 tijd sneller word vraag ik me af, de top word natuurlijk wel hoger
menmulder wrote:Naar mijn idee heeft een diesel versnelingsbak niet zoveel zin, de versnellingen in een diesel zijn veel langeraangezien je normaal met een minder verschil van toeren even hard moet kunnen. ik vraag me af of het verschil in toeren met een benzine motor dat goedmaakt je zou minder hoeven schakelen ma of de 0-100 tijd sneller word vraag ik me af, de top word natuurlijk wel hoger
0.100 is nu 1 keer schakelen anders 2 keer
dat heeft zin
Ja dat snap ik, ma je moet er we rekening mee houden dat de motor meer kracht moet leveren omdat de versnelling lang is, hij begint bij een lager toerental waar hij dus minder kracht heeft. Ik weet niet of dit opweegt tegen het 1 keer minder schakelen