bok/stall probleem AX GT carb

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

muhaha

maar opgelost is t nog niet
want wat is er nu mis met mijn carb.. aangezien ik deze carb geleend heb en dus niet mag houden is het probleem nu veranderd in, help ik zoek een GT carb!

Maaruhm marc zegt ook dat zon schroefje in de zijkant ook ontluchtingsfunctie heeft en ik vind dat heel logisch klinken als probleem, dus dat ga ik ook nog even proberen, maar dan moet die andere carb er weer op, maar dat moet toch wel dus :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Folkert
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

carb

Post by Folkert »

Ik ga binnenkort alle onderdelen uitzoeken en verkopen die betrekking hebben op een carb blok, Luchtfilterbuis, verschillende carburateurs ( ook met grotere gasklep diameters) spruitstukken, GT nokkenassen en de cilinderkoppen.
Goede GT carb 50 euro een met grotere gaskleppen 100 euro,
snelle nokkenas voor GT carb 125 euro, past natuurlijk in alle andere cilinderkoppen met de kleine nokkenas lagers.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Re: carb

Post by grietje »

folkert, PB!

Ik word er wel beetje moedeloos van, ik heb al 2x 50 euro betaald voor een carburateur en de eerste was helemaal niet bruikbaar, dus daar had ik helemaaal niets aan, en deze is dan niet goed...

100 euro verder en ik heb nog niets :?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

marc en logisch klinken? Das pas een vreemd probleem
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Post Reply