Top gear 5e versnelling ?!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
5 cm maaar?barmy wrote:Bedankt voor jullie reacties ! ja ik weet niet hoelang ie nog meegaat , want er zit serieuze roest in het vooronder. (rond ruitewisser bijvulgat en aan de overkant ook) ze hebben met de apk gaten erin geslagen van 5 cm. Dus dan ga ik niet nog meer geld uitgeven en zelf kan ik het helaas niet. (of is het niet idioot moeilijk ?)
Ruilen?
Volgens mij hebik daar een gat van 20 bij 20... Eigenlijk heb ik er niet eens plaatwerk meer
Je moet zorgen dat t niet verder roest, dus zoveel mogelijk roest weg slijpen, schuren, vijlen whatever, En dan in de roestomvormer zetten, paar lagen. En afwerken met tectiel oid
10cm om de lasnaad van de veerpoot bevestiging moet roestvrij zijn (anders is er roest aan dragend deel) en dat red ik zelfs nog
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Wow Grietje, dat is niet subtiel ! doet me denken aan de ellende die ik met een kadett had (die me was aangesmeerd bij veltma Citroën garage groningen toen ik eigenlijk en BX wilde kopen
Ja jullie hebben gelijk, ik zal m eens goed onder handen nemen van de zomer !
PS ik heb hier Valma roestomvormer en hammerite en een reparatieset met glasvezel. Gaat wel lukken denk ik.
Ja jullie hebben gelijk, ik zal m eens goed onder handen nemen van de zomer !
PS ik heb hier Valma roestomvormer en hammerite en een reparatieset met glasvezel. Gaat wel lukken denk ik.
Ax Bx Cx