Vriesdop

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Missmr2
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: SatJul05, 2008 5:52:52 PM

Post by Missmr2 »

Zo dan, nieuw doppie besteld voor het vreselijke bedrag van 1,03 euro ex BTW :shock: .
Was geen probleem volgens de dealer en gebeurde wel vaker....morgen is die dop er. Heb nog ff wat oud collega's gesproken en bij Opel en MB gebeurde dit ook nog wel eens en werd het gewoon vervangen.
Ach ja ik ben nog wel een beetje van de generatie van geen Boschkasten en de ouwe Opel Commodores en Ford Granada's enzo :lol: :lol: , dus we martelen maar wat aan :wink: ......men o men wat voel ik me oud nu ik dit zo schrijf pfffff.
Maar laat jullie weten of ie het allemaal gaat houden 8)
mijn autootjes:
MB 420SEL, 307D van '78, Diplomat V8, MR2, Alfa 155TD, Peug 307 HDI, Rolls Silver Shadow, Jag XJ6...........ach er is er altijd wel 1 die het doet :)

Missmr2
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: SatJul05, 2008 5:52:52 PM

Post by Missmr2 »

De dop zit er in (zonder loc-tite overigens) en er is al weer behoorlijk wat kmtjes mee gereden zonder enige lekkage :)

Inge
mijn autootjes:
MB 420SEL, 307D van '78, Diplomat V8, MR2, Alfa 155TD, Peug 307 HDI, Rolls Silver Shadow, Jag XJ6...........ach er is er altijd wel 1 die het doet :)

Steenwiekermoat
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 92
Joined: FriJul04, 2008 9:36:35 PM
Location: Blesdijke

Post by Steenwiekermoat »

Dat die vriesdoppen stuk gingen kwam wel vaker voor, is vaak een gevolg van verkeerde (goedkope) koelvloeistof.
En het vervangen is inderdaad een fluitje van een cent.
Dus niks kop vervangen.......................
Groeten van Henk uut Blesdieke

Missmr2
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: SatJul05, 2008 5:52:52 PM

Post by Missmr2 »

Steenwiekermoat wrote:Dat die vriesdoppen stuk gingen kwam wel vaker voor, is vaak een gevolg van verkeerde (goedkope) koelvloeistof.
En het vervangen is inderdaad een fluitje van een cent.
Dus niks kop vervangen.......................
Opeltjes hebben dit probleem ook nog wel eens heb ik begrepen :( . Ach ja, wie zijn kop wel wil vervangen moet dat natuurlijk zelf weten. Voor 1,03 euro ex en eventjes werk is ie weer toppie. En je weet zeker dat je dop oke is, in tegenstelling tot misschien een andere kop 8).
Maar het is idd zo dat een dop vervangen vrij simpel is. Ik had het alleen zelf nog nooit gehad bij 1 van mijn auto's....
mijn autootjes:
MB 420SEL, 307D van '78, Diplomat V8, MR2, Alfa 155TD, Peug 307 HDI, Rolls Silver Shadow, Jag XJ6...........ach er is er altijd wel 1 die het doet :)

Post Reply