Hopeloos ECU probleem

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Weatherman
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 61
Joined: FriApr02, 2004 6:29:59 PM
Location: Schoonhoven
Contact:

Post by Weatherman »

Nou jongens,
Bedankt voor de reacties. :)

Ik heb niet het idee dat er nog enige eer te behalen valt bij die gasten in Krimpen. :twisted: :twisted:

Het is misschien wel een goed idee van Th3CLoR3 om een lijst samen te stellen van goede en slechte dealers. Zo vraag ik mij af; heeft er iemand goede ervaringen met garage Noordergraaff in Gouda bijvoorbeeld?

Weatherman
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 61
Joined: FriApr02, 2004 6:29:59 PM
Location: Schoonhoven
Contact:

Post by Weatherman »

Dit ben ik nog vergeten te vertellen;

Maar was het toeval dat ik naar Broere ging? Nee hoor, want bij deze citrodealer had ik de ax anderhalf jaar geleden gekocht en bij de dealer zit je goed. :shock:
Nou, ja binnen een week deed het dashboardverlichting het niet meer en na een maand was de koppeling definitief stuk. De koppeling wilden ze nog op mij schuiven; ?Tja, je hebt van die rijders?. Maar er kwam een coulanceregeling. Voor maar ?350 een nieuwe koppeling. Achteraf gezien bleek het de oude koppeling te zijn die was gereviseerd. Maar dat was het ergste niet. Er was per ongeluk verkeerde olie in de versnellingsbak gegaan. Ik merkte dat het schakelen steeds moeilijker ging en sommige versnellingen niet meer in te leggen waren. Was ik een week te laat teruggegaan, had de versnellingsbak het niet meer overleefd. :lol:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Weatherman wrote:Dit ben ik nog vergeten te vertellen;

Maar was het toeval dat ik naar Broere ging? Nee hoor, want bij deze citrodealer had ik de AX anderhalf jaar geleden gekocht en bij de dealer zit je goed. :shock:
Nou, ja binnen een week deed het dashboardverlichting het niet meer en na een maand was de koppeling definitief stuk. De koppeling wilden ze nog op mij schuiven; ?Tja, je hebt van die rijders?. Maar er kwam een coulanceregeling. Voor maar ?350 een nieuwe koppeling. Achteraf gezien bleek het de oude koppeling te zijn die was gereviseerd. Maar dat was het ergste niet. Er was per ongeluk verkeerde olie in de versnellingsbak gegaan. Ik merkte dat het schakelen steeds moeilijker ging en sommige versnellingen niet meer in te leggen waren. Was ik een week te laat teruggegaan, had de versnellingsbak het niet meer overleefd. :lol:


dan ben je 3 dubbel genaaid wat 350 is de standaard prijs voor de koppeling volgens mij!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Sander wrote:olie 30 euro filter 8 euro. En ongeveer een half uurtje werk.


En dat kost bij de Euromaster 29,50 voor 15w40 en 39,50 voor 10w40, dus dan ga ik het niet zelf doen! Op deze manier hoef je de oude olie niet op te vangen en weg te brengen, je hebt er geen werk van.
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

herstel goeie olie 30 euro kruidvat olie 8 euro.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

master-arnie wrote::lol: Heeft dat bedrijf een mail-adres? Dan zullen we ze eens massaal met boze e-mailtjes bombarderen over hoe onze sloopwagens in elkaar zitten :twisted: :twisted:


:!:

Post Reply