205 GTI achterbrug op AX GT

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 98
Joined: MonMar15, 2004 9:14:00 AM
Location: Dongen

Post by relAX »

past zon acteras ook op een AXion uit 1990, zo jah welke is t breedst 106 of saxo of maakt t geen verschil

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

Ja dat past hoor! Bevestigingspunten zijn identiek.

Kan iemand mij vertellen wat er NIET direct past? Ik neem bijvoorbeeld aan dat ivm de schijfremmen je met de remleidingen moet gaan rommelen enzo. Zo ja, wat moet er dan aangepast worden?

En moet er nog meer aangepast worden?

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

KMvrtr wrote:Ja dat past hoor! Bevestigingspunten zijn identiek.

Kan iemand mij vertellen wat er NIET direct past? Ik neem bijvoorbeeld aan dat ivm de schijfremmen je met de remleidingen moet gaan rommelen enzo. Zo ja, wat moet er dan aangepast worden?

En moet er nog meer aangepast worden?


als je achter schijven zet zou ik daar maar een remdrukregelaar tussen zetten.. anders sta je elke keer achterstevoren..
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

axgt-er
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 235
Joined: SunJun15, 2003 1:58:46 PM
Location: epe

Post by axgt-er »

denny wrote:
KMvrtr wrote:Ja dat past hoor! Bevestigingspunten zijn identiek.

Kan iemand mij vertellen wat er NIET direct past? Ik neem bijvoorbeeld aan dat ivm de schijfremmen je met de remleidingen moet gaan rommelen enzo. Zo ja, wat moet er dan aangepast worden?

En moet er nog meer aangepast worden?


als je achter schijven zet zou ik daar maar een remdrukregelaar tussen zetten.. anders sta je elke keer achterstevoren..


Klopt, dan kun je instellen wanneer je je achterkant voorbij kunt laten komen :D

Post Reply