beste bougies voor ax

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

gewoon naar de autoshop gaan daar hebben ze een boek met welke bougies er in horen.... gewoon voor die er orgineel in zitten kiezen, als er betere waren had PSA dat destijds wel gedaan....
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

Henk Bats wrote:Ben al de hele avond met het instructie boekje van onze AX 1.1 E S6 van bouwjaar 1989 in de weer eerst voor banden en nu even gekeken wat er voor bougies in horen:

Op blad 52 van het boekje staat dat voor de AX 10 als de AX 11 en AX 14 elke 25.000 km de bougies vervangen dienen te worden.

Het fabrikaat en type is: EYQUEM FC 52 LS

Of dit type nog te koop is weet ik niet maar ga dat wel onderzoeken omdat onze auto onderweg is naar zijn eerste 50.000 km (in ruim 16 jaar), ik weet dat ze jaren geleden ooit vervangen zijn maar welk type er nu inzit ik heb geen idee. Wordt onderzocht a.s. weekend.

Groetjes, Henk


Helaas heb jij een auto met een ander bouwjaar als ik, want ik kan nergens in mijn boekje iets nuttigs over bougies vinden. Het enige wat er over bougies in staat is "Raadpleeg uw Citroën dealer" voor wanneer ik wil weten wat voor bougies mijn type heeft.
Zal het dus na moeten vragen voor ik weet welke bougies ik erin heb zitten op dit moment.

Weatherman
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 61
Joined: FriApr02, 2004 6:29:59 PM
Location: Schoonhoven
Contact:

Post by Weatherman »

En bougies van Brisk?

Ze doen net alsof je daarmee een enorme vooruitgang zou boeken.
Is dat zo? Of maakt het echt niet uit wat voor kaarsjes je neemt? (Goudse?)
AX 11 TGE uit 91

Mijn vakantie;
http://www.cyclone-tours.com/PromoVideo.wmv

Post Reply