200.000
Moderators: denny, vtspower, webmasters
tja, noord (nederlands) limburg dan ???? of brabant ?
ergens in het midden was mijn bedoeling
gg,
ergens in het midden was mijn bedoeling
gg,
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
-
- AX Master
[quote="Brutus]Verkopen die motor... En investeren in je AX [/quote]
Helaas, maar dat zal dus niet gaan gebeuren. Die motor is al mijn spaargeld en doe ik voorlopig nog niet weg. In de zomer en met vakanties in de bergen is het gewoon geweldig. En natuurlijk de snelheid. 0-100 in 3,7 sec., dat haalt mijn AX niet, en schuin door de bocht gaat met de AX ook niet zo gemakkelijk
Om nog maar te zwijgen over wheelies en stoppies...
Helaas, maar dat zal dus niet gaan gebeuren. Die motor is al mijn spaargeld en doe ik voorlopig nog niet weg. In de zomer en met vakanties in de bergen is het gewoon geweldig. En natuurlijk de snelheid. 0-100 in 3,7 sec., dat haalt mijn AX niet, en schuin door de bocht gaat met de AX ook niet zo gemakkelijk
Om nog maar te zwijgen over wheelies en stoppies...
siem's AXje loop ver achter
hihi men axjie heeft nog lang niet zoveel gereden hij zit pas bij de 110.000 heb nog een hoop te gaan mare ik kopm er wel ik rij ongeveer maar 35.000 per jaar dusse over een paar jaar als ie nog rijd heb ik iets meer
groetjes siem
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
de mijnes, een 88'er, heeft bijna 130000 op de klok.
begint wel beetje minder te worden.
ben niet zoals sommigen doen iemand die vol op het gas staat met
koude motor. dood zonde.
maar met een iets lekkende koppakkingen is het sowieso al knijpen.
begint wel beetje minder te worden.
ben niet zoals sommigen doen iemand die vol op het gas staat met
koude motor. dood zonde.
maar met een iets lekkende koppakkingen is het sowieso al knijpen.
Life is crawling on a dessert highway...
** AX DIESEL POWER !!!! **
** AX DIESEL POWER !!!! **
-
- Bedreven AX driver
Ik zit op 189667 en de teller loopt niet door, dus ik zit in werkelijkheid al op veel meer, misschien ben ik zelfs wel de recordhouder . Anderen die ook last van hebben van zo'n tellerprobleem? Waar kan het in zitten? Ik heb de (bovenste helft) van de kmtellerkabel al vervangen, maar haalt niets uit. Zou het de teller zelf zijn? De naald ratelt ook behoorlijk...
Best gaan denk;-)
GT 91. Al ruim 220.000 KM...Niet mijn keuze trouwens, maar de auto ziet er verder nog heel goed uit. Zowel interieur als exterieur.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een andre AX gereden dus weet eigenlijk niet eens of die van mij slecht rijdt in vergelijking met andere(of juist goed) Moet wel eerlijk zeggen dat het niet altijd even top is. (houdt soms in bij koude motor)
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een andre AX gereden dus weet eigenlijk niet eens of die van mij slecht rijdt in vergelijking met andere(of juist goed) Moet wel eerlijk zeggen dat het niet altijd even top is. (houdt soms in bij koude motor)
Ook 2 ton
Zo, ik hem mijn AX deze week ook op de 2 ton gezet.
Maar ik heb even de hectometer paaltjes gechecked, en met 50 kilometer op de teller heb ik pas 48,2 kilometer op de paaltjes gereden.
Ik heb dus een afwijking naar boven, dus misschien heb ik pas 192.800 gereden?
Maar goed, ik hoop dat hij nog lang meegaat!
Maar ik heb even de hectometer paaltjes gechecked, en met 50 kilometer op de teller heb ik pas 48,2 kilometer op de paaltjes gereden.
Ik heb dus een afwijking naar boven, dus misschien heb ik pas 192.800 gereden?
Maar goed, ik hoop dat hij nog lang meegaat!
euhh... is het dan niet normaal dat de kilometer wijzer klappert ???
gg,
gg,
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
Heb ik ook last van!
Als je bedoelt dat de snelheidsmeter schommelt tenminste.
Heb er in mijn garantie periode over geklaagd. Als reactie daarop is een stukje plastic vervangen (zag eruit als een koppelstukje) en daarna was het probleem verholpen. Het begint nu echter weer langzaam terug te keren ....
AX kwaaltje???
Verder ben ik nog een groentje trouwens. Er staat pas 78.000 op mijn teller (1.1i uit ?94) namelijk. (1,5 jaar geleden gekocht op 58.000).
Als je bedoelt dat de snelheidsmeter schommelt tenminste.
Heb er in mijn garantie periode over geklaagd. Als reactie daarop is een stukje plastic vervangen (zag eruit als een koppelstukje) en daarna was het probleem verholpen. Het begint nu echter weer langzaam terug te keren ....
AX kwaaltje???
Verder ben ik nog een groentje trouwens. Er staat pas 78.000 op mijn teller (1.1i uit ?94) namelijk. (1,5 jaar geleden gekocht op 58.000).