trillende auto

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
vannelle
AX Starter
AX Starter

trillende auto

Post by vannelle »

heren, en dames,

sinds kort (nadat ik mijn auto heb verlaagd en weer heb verhoogd) trilt mijn auto. als ik langzaam en snel rij maakt niet zoveel verschil alleen de frequentie is anders.

Nu heb ik al veel nagekeken (remmen, banden, velgen, lagers) niks helpt heb zelfs nieuwe schokbrekers rondom.

Nu was ik aan het denken dat mijn veerpakket achter niet in zijn orginele stand is terug gekomen (blijft getorreerd). En dan zullen de banden achten of heel raar veren of zelfs ongelijk (trillen dus.....)

Wie is het met me eens (voordat ik die as eronderuit mol) of zijn er nog andere ideeen? :shock:

alvast bedankt Vannelle

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

zomaar een wilde gok hoor..

maar controlleer es op speling van je stuurkogels.. die zijn natuurlijk een paar keer los geweest nu! je kan nooit weten..

en zitte je schockdempers voor vast genoeg?
Image

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

uitlijnen!!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

ZX1.4i
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ZX1.4i »

Vergeet de rubbers van de motorsteunen niet, hoewel ik eerder denk dat het toch met je vering te maken heeft, moet je niets op voorhand uit sluiten. Je zou de eerste niet zijn die zich gek zoekt naar van alles en nogwat, terwijl het iets simpels als de motorsteunen zijn.
Xantia 1.9D Sensation (Import)

vannelle
AX Starter
AX Starter

Post by vannelle »

motorsteunen?

Zou dat kunnen? Interesant. Maar dat zou iets moeten zijn wat met de keuring is opgevallen toch.

uitgelijnd is ie trouwens (en gebalanceerd ook)

Post Reply