verlaagde ax GT
Moderators: denny, vtspower, webmasters
verlaagde ax GT
heey
mijn ax GT is voor en achter verlaagd, eerst liep hij voor ook aan maar daar heb ik andere veren ondergedaan.
en nu loopt hij achter aan( met mensen achterin), ik heb vooraan veren van het merk g&m, nou hebben ze van dat merk ook schokdempers voor achter, dat is met een kortere zuiger stang.
maar als hij korter is lijkt me dat niet beter??
wie heeft dit wel eens eerder gemonteerd of heeft er kennis van???
mzzls
mijn ax GT is voor en achter verlaagd, eerst liep hij voor ook aan maar daar heb ik andere veren ondergedaan.
en nu loopt hij achter aan( met mensen achterin), ik heb vooraan veren van het merk g&m, nou hebben ze van dat merk ook schokdempers voor achter, dat is met een kortere zuiger stang.
maar als hij korter is lijkt me dat niet beter??
wie heeft dit wel eens eerder gemonteerd of heeft er kennis van???
mzzls
al is iets nog zo snel, mijn ax achterhaalt het wel.
kortere dempers worden toegepast bij auto's die meer dan 4 cm verlaagt zijn omdat normale schokdempers dan altijd in hun meest ongunstige gebied staan te dempen en dus veel sneller kapot gaan. Dempers DEMPEN de veerbeweging. Als jij dus 100 kilo achterin gooit zal de auto op presies dezelfde hoogte eindigen als voor montage het duurt alleen een paar seconden langer, het kan genoeg zijn maar is natuurlijk een lapmiddeltje dat niet het probleem oplost. Ga eens kijken voor diesel torsiestangen dan heb je steverige veren.
Daarnaast zijn kortere dempers meer geschikt voor circuit racers dan straat auto's omdat straatauto's iets meer ongeregeldheden tegen komen. Rallyauto's gaan niet voor niks uit van een zo groot mogelijke veerweg. Meer tractie en de wetenschap dat ze niet gelijk met de banden de bovenkant van hun wielkasten aan het opschonen zijn..
groetjes
denny
Daarnaast zijn kortere dempers meer geschikt voor circuit racers dan straat auto's omdat straatauto's iets meer ongeregeldheden tegen komen. Rallyauto's gaan niet voor niks uit van een zo groot mogelijke veerweg. Meer tractie en de wetenschap dat ze niet gelijk met de banden de bovenkant van hun wielkasten aan het opschonen zijn..
groetjes
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Nergens last van met vier man rijden, gle konis achter Reachts voor wil nog wel eens wielkast raken, maarja, wordt aan gewerkt
Moet wel zeggen dat het niet snel gebeurt hoor, alleen als ik stevig doorrij..
Moet wel zeggen dat het niet snel gebeurt hoor, alleen als ik stevig doorrij..
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**