hallo mensen
kan iemand mij vertellen hoe de vaccuum slangen aan moeten gesloten worden op een 1.4 injectie KDZ-y blok?
onder de kap aan de linker kant (bijrijderskant) zit een blokje waar 3 slangen op moeten aangesloten worden in welke volgorde moet dit?
en op de injectie zit ook een slang die afgedopt als je er voorstaat aan de rechterkant voorkant hoort dit? is met openlucht filter, of heeft dit hier niks mee te maken?
greetz
vacuum slangen injectie
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Dat blokjemoet je de 2 aansluitingen die in elkaars verlengde liggen gebruiken die ene die er haaks op ligt blijft open. De ene kant gaat naar je koolstof filter die zit achter je rechtervoorscherm. De andere gaat naar 1 van de aansluitingen achter je injectiehuis.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Dat blokjemoet je de 2 aansluitingen die in elkaars verlengde liggen gebruiken die ene die er haaks op ligt blijft open. De ene kant gaat naar je koolstof filter die zit achter je rechtervoorscherm. De andere gaat naar 1 van de aansluitingen achter je injectiehuis.
@ sander: bedoel je dat het koolstoffilter op het "vacuumblokje" moet worden aangesloten?
achter het injectiehuis zitten 2 slangen:
1 gaat naar koolstoffilter
1 gaat naar "vacuum blokje"
naar het "vacuumblokje" gaat ook nog 1 slang van de ontstekingsvervroeger
maar het "vacuumblokje" heeft 3 aansluitpunten dus nu blijft er 1 slangtuit over op het "vacuumblokje" mijn vraag is welke moet hier op?
geen die blijft gewoon open. En je hebt gelijk bij een ax zit er geen klep tussen vacuum en koolstoffilter dat is later gekomen. oa bij het multipoint systeem
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.