uitvallen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
uitvallen
beste mensen,
bij het terug schakelen valt de auto uit en laat ik dan de koppeling los gaat hij weer aan ... tevens loopt hij niet stationair .....
oplossing ??
Thx maten
grtn Olivier
bij het terug schakelen valt de auto uit en laat ik dan de koppeling los gaat hij weer aan ... tevens loopt hij niet stationair .....
oplossing ??
Thx maten
grtn Olivier
-----> AX <-----
-
- AX Master
4 slangenklemmen en 4 torxboutjes losdraaien 3 stekkertjes en 2 vacuumslangetjes lostrekken. Dan is ie er uit. beetje vloeibare pakking ertussen en de nieuwe plaatsen. Alles wat je heb losgemaakt weer vastzetten en klaar ben je
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
Sander wrote:4 slangenklemmen en 4 torxboutjes losdraaien 3 stekkertjes en 2 vacuumslangetjes lostrekken. Dan is ie er uit. beetje vloeibare pakking ertussen en de nieuwe plaatsen. Alles wat je heb losgemaakt weer vastzetten en klaar ben je
Maak anders even een duidelijke how-to voor onze AX-er uit Almere
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
verwijder dat zwarte geval tussen je gasklephuis en je luchtfilterbak.
Trek alle stekkers van je gasklephuis los.
trek de 2 vacuumslangetjes aan de achterkant los.
Maak je benzineslangen los (DENK EROM HIER STROOMT BENZINE UIT)
Nou zit er als het goed is niets meer aan je gasklephuis vast.
Als je nu naar binnen kijkt zie je je gasklep je injector en oa 4 torxboutjes deze draai je los en na wat aanmoediging komt je gasklephuis los.
Het monteren in omgekeerde volgorde waarbij je eraan moet denken dat je wat vloeibare pakking tussen gasklephuis en spruitstuk doet.
Trek alle stekkers van je gasklephuis los.
trek de 2 vacuumslangetjes aan de achterkant los.
Maak je benzineslangen los (DENK EROM HIER STROOMT BENZINE UIT)
Nou zit er als het goed is niets meer aan je gasklephuis vast.
Als je nu naar binnen kijkt zie je je gasklep je injector en oa 4 torxboutjes deze draai je los en na wat aanmoediging komt je gasklephuis los.
Het monteren in omgekeerde volgorde waarbij je eraan moet denken dat je wat vloeibare pakking tussen gasklephuis en spruitstuk doet.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dat je auto niet stationair loopt kan ook aan je luchtfilter liggen, de auto kan dan valse lucht, of geen lucht krijgen waardoor hij onregelmatig loopt. isje filter nieuw of zit je originele luchtfilter huis er nog op? als je een sportfilter hebt zou ik hem een keer in een badje met benzine dompelen of even je originele filter erop en een stukje rijden.
Succes ermee!!
Succes ermee!!
tis een stuk goedkoper rijden als die steeds uitvalt
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Goede tips allemaal.....maar voor je dit gaat doen even het volgende.
Haal je luchtfilter weg dan zie je tussen het filter en je versnelligsbak een aantal stekkers hangen. Grote kans dat daar de problemen zitten, zeker omdat het gebeurt met koppelen en schakelen. Maak al deze stekkers ??n voor ??n los, maak ze schoon/droog en spuit ze in met contacspray.....
Tom
Haal je luchtfilter weg dan zie je tussen het filter en je versnelligsbak een aantal stekkers hangen. Grote kans dat daar de problemen zitten, zeker omdat het gebeurt met koppelen en schakelen. Maak al deze stekkers ??n voor ??n los, maak ze schoon/droog en spuit ze in met contacspray.....
Tom
nou vandaag weer gesleuteld .... hij loopt weer stationer met een slangetje los wat vanuit het luchthuis naar het injectiehuis loop .... maar hij hikt enorm als hij stationer loopt .... lijkt net of hij uitvalt en dan ineens weer normaal dan weer net of hij uitvalt en dan weer normaal ... etc tot na 10 minuten en dan plokt hij toch uit ...
tevens houd hij enorm in en schokt hij heel veel
vervangen
injectiehuis
bougies
ontsteking
tevens mn draden open gehad kon geen breuk vinden en alle contacten schoon gemaakt etc
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP IK WORDT GEK !!!!
tevens houd hij enorm in en schokt hij heel veel
vervangen
injectiehuis
bougies
ontsteking
tevens mn draden open gehad kon geen breuk vinden en alle contacten schoon gemaakt etc
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP IK WORDT GEK !!!!
-----> AX <-----