Nieuwe vacuum slangen ivm stationair

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Buks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 548
Joined: FriJul02, 2004 1:07:52 AM

Nieuwe vacuum slangen ivm stationair

Post by Buks »

Ik weet dat er al meerdere topics over zijn geweest, maar daarin vond ik niet precies wat ik zocht vandaar deze:

Mijn ax loopt op zich aardig stationair, echter het kan regelmatiger, en tevens vind ik dat ie er af en toe erg lang over doet om qua toerental terug te zakken naar de stationair (bij warme motor dan natuurlijk) Ik wil graag weten (liefst met een foto aangegeven)

-welke zijn mijn vacuumslangen, heel graag met foto dus? (1400 inj. KDZ)
-wat kost dat om ze allemaal te vervangen, en waar haal je ze dan zo goedkoop?

dank alvast

RichardRR
prof AX driver
prof AX driver
Posts: 200
Joined: ThuSep30, 2004 12:42:57 AM
Location: Hapert

Post by RichardRR »

Je moet even kijken op je inlaatspruitstuk. Uit men hoofd zijn het er 2/3. Goed kijken, zit ook 1 aan de onderkant. Voordat je er nieuwe opzet, ff allemaal loshalen, vingers op alle gaten(gaat zonder probleem) en iemand de auto laten starten... wordt het beter kun je ze vervangen.

Succes
Ax is back

the lone night rider
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 277
Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
Location: wijk en aalburg

Post by the lone night rider »

alvast een advies:
trek niet alle vacu?m slangen er tegelijk af.
want dan wordt het raden wat waar zat :lol:
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...

Post Reply