hallo
hebben jullie mischien suggestie s om mijn net aan gekochte ax gti op een toch vrij betaalbare methode heel wat vermogen bij te geven
hij is niet voor straat gebruik maar voor de racerij
en dan ook een vraag of er iemand andere nokknas , uitlaat , inlaatspruitstuk , chip enz 2de hands te koopt heeft
dan is het een GTI dan zijn de mogelijkheden gigantisch. Kijk of je een peugeot 1.3rallye op de sloop kan vinden en haal daar het inlaatgedeelte en het injectiesysteem vanaf dat ga je zeker merken. Open uitlaat trekt ie ook lekkerder
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dat is hartstikke plug&play je moet de gasklep iets aanpassen voor gebruik op het bosch systeem. Het injectiesysteem is een hele kabelboom en deze moet je met 3 draadjes in je oude kabelboom verbinden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
bedankt sander , open uitlaat heeft hij al
zijn er mms nog suggestie s
heeft er misschien iemand een adres waar ik een chip aan economische prijs kan aanschaffen
kan iemand mij vertellen of het zou helpen om een ecu en injectoren te gebruiken van een 1600cc
open luchtfilter heb ik er gisteren op geplaats, ik heb hem wel naar binnen geplaats door het schutbord ,
ik doe aan autocros . daar zijn 2 disipline s in uithouding en sprint
voor de sprint heb ik een 205 mi16 4x4 klaar
en de ax gti gaat dienen voor de uithouding , afgelopen weekend hebben we deelgenomen aan een 10 uren race [/url]
ja dit vind plaats op een volledig onverhard terrein met een ondergrond van klei grond , catogerieen zijn er niet je mag er met een 1000cc of een 3000cc 4x4 aan mee doen je rijd voor 1 klassement
en tot ieders verbazing hebben we vorig jaar met een 205 1400cc een 4 plaats gehaald en dit jaar met de ax gti konden we weer goed mee tot we uitvielen door schakel problemen .