krekels in auto ????

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
User avatar
AX_POWERRRRR
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 2
Joined: MonMay09, 2005 10:14:59 PM
Location: nijmegen
Contact:

krekels in auto ????

Post by AX_POWERRRRR »

hallo ik heb een vraagje misschien dat iemand mij ermee kan helpen .

Als ik mijn auto start en er een tijdje mee heb gereden lijkt het wel of er een paar krekels in de auto zitten . ik kan er maar niet achter komen waar het vandaan komt . het zit echt binnenin en komt niet onder de motorkap vandaan ,dat weet ik zeker . wie kent dit probleem,en heeft daar ook last van .

alvast bedankt .
laat mensen maar zeggen wat ze willen , ik ben trots op mijn a-niksje

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Misschien bedoel je de kunstof kappen achterin...

3-deurs?

Die naast de achterbank... of anders dat kunstof waar de hoedenplank op rust! Gewoon rubberen tochstrips tussen plakken!

Slick
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 149
Joined: TueNov02, 2004 8:35:09 PM
Location: Boxtel

Post by Slick »

ik denk het dashboard....

succes dat gaat er moelijk uit..
maar ja... gewoon de muziek wat harder zetten :wink:

doe ik ook....

SLICK STYLE.... 8)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

heb ik ook heel soms. is volgens mij de schakelaar van je licht en knipperlicht. Als je het weer hoort, moet je eens je knipperlicht aanzetten, kijken of het dan weggaat. Bij mij gaat het dan weg. Is gekomen nadat ik die schakelaar heb vervangen maar heb er geen last van, gebeurt een keer in de maand ff een paar seconden ofzo, ff knipperlicht aan en weg is het. Het gebeurt vooral met vochtig weer.

freewheeler
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 131
Joined: WedOct20, 2004 9:59:55 PM
Location: Belgi?

Post by freewheeler »

ik heb hetzelfde probleempje als jij beschrijft Browny, alleen wat constanter... kzal maar es dat hendeltje vervangen zeker???

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

freewheeler wrote:ik heb hetzelfde probleempje als jij beschrijft Browny, alleen wat constanter... kzal maar es dat hendeltje vervangen zeker???


ik weet vrijwel 100% zeker dat het daarin zit, of het moet heel toevallig zijn gaan optreden nadat ik dat hendeltje heb vervangen, maar dat lijkt me stug. Als ik er een tik op geef gaat het ook over.

Post Reply