maar grote kans dat je het kan omzetten, want joris zijn blokje is ook van rotor onsteking naar 1 met zonder gegaan gewoon het onstekingsklok om zetten.
maar dan moet je er ook een kabelboom en een ecu bij hebben, en ik wil op gas rijden dus ik denk dat dat weinig nut heeft om er dan injectie op te bouwen.
was je dan vanplan met een setje webers te gaan werken?
1,6 tu is injectie volgensmij zelfs altijd multipunt inspuiter, maar dan kan er nog wel gas op.
en ja een ombouw gaat cker geld kosten
nee ik ben niet van plan om een setje webers er op te beunen.
ik ben van plan de injectors eruit te halen en dan daar een draad in te tappen en dan een boutje erin te draaien, en dan een spruitstuk van een 1.4 erop te beunen, dat past net niet, maar even dremelen en het past wel. en dan een gewone carburateur er op.
ik heb net een 1.4 multipoint kop bekeken en daar kan wel een rotor ontsteking op, dus een 1.6 waarschijnlijk ook wel.
dat is het eigenlijk ook wel een beetje, maar je hebt meer pk`s als een 1.4 en meer koppel, daar gaat het me eigenlijk om.
en ik vind het gewoon leuk om te doen en uit te proberen.