weliswaar , maar nieuwe remschijven en remsysteem ff nakijken , bumper vast zetten, koplampje vervangen (zit een gat in ) , en dan weer door de keuring , is dan 700 euro teveel f te weinig ??? , wie weet er meer ???? , en waar moet ik op letten bij de gti , ik heb zelf al eerder een ax gehad een 1.4 diesel toendertijd nieuw gekocht !!!! dus enige ervaring heb ik er wel mee......, wie licht me ff in o651335940
ax gti uit 92 , voor 700 euro met verlopen keuring ? .
Moderators: denny, vtspower, webmasters
- hummer
- Welkom nieuw AX lid

- Posts: 1
- Joined: SunApr24, 2005 7:54:39 PM
- Location: dordrecht (nederland)
ax gti uit 92 , voor 700 euro met verlopen keuring ? .
weliswaar , maar nieuwe remschijven en remsysteem ff nakijken , bumper vast zetten, koplampje vervangen (zit een gat in ) , en dan weer door de keuring , is dan 700 euro teveel f te weinig ??? , wie weet er meer ???? , en waar moet ik op letten bij de gti , ik heb zelf al eerder een ax gehad een 1.4 diesel toendertijd nieuw gekocht !!!! dus enige ervaring heb ik er wel mee......, wie licht me ff in o651335940
inmiddels een ax 1.1 gekocht
-
ZX-Cruiser
- AX liefhebber

- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
* kijken of ie achter de koplampen doorgeroest is (onder de motorkap dus)
* in zijn 1 zetten met de handrem erop en langzaam koppeling op laten komen, als ie niet afslaat en aanrijd zijn de koppelingsplaten slecht
* De achterwielkasten van binnenuit checken op roest
* Scherp sturen als je geen gebonk hoort zijn de aandrijfassen goed
* Over bulten en kuilen rijden om de draagarmen te checken, bonken ze niet is het goed
* CHecken of t blok droog is aan boven en onderkant (is t nat =r mee geragt of is t slecht)
* Zet m schuin op een helling en zet m in zijn vrij op de handrem en laat m achteruit zakken, een beetje als ie schuin zakt heb je met je handrem drukverschil en is apk afkeur. Is niet zo erg maar daarmee kun je prijs drukken
Rijdt ie lekker, zeker kopen tis een spotprijs!!
* in zijn 1 zetten met de handrem erop en langzaam koppeling op laten komen, als ie niet afslaat en aanrijd zijn de koppelingsplaten slecht
* De achterwielkasten van binnenuit checken op roest
* Scherp sturen als je geen gebonk hoort zijn de aandrijfassen goed
* Over bulten en kuilen rijden om de draagarmen te checken, bonken ze niet is het goed
* CHecken of t blok droog is aan boven en onderkant (is t nat =r mee geragt of is t slecht)
* Zet m schuin op een helling en zet m in zijn vrij op de handrem en laat m achteruit zakken, een beetje als ie schuin zakt heb je met je handrem drukverschil en is apk afkeur. Is niet zo erg maar daarmee kun je prijs drukken
Rijdt ie lekker, zeker kopen tis een spotprijs!!
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
