raar...

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

menmulder
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 321
Joined: TueOct28, 2003 9:03:15 PM
Location: doetinchem

Post by menmulder »

ja hij kijkt naar alle gegevens en maakt daar nieuwe tabellen bij, maar kijk ook eens of er bijvoorbeeld geen stekkers los zijn of bijvoorbeeld een vacuum slangetje wat lekt hierdoor kan hij nog slecht lopen, of mischien zijn je bougie kabels wel brak
To do's:

Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done

arnaud
AX driver
AX driver
Posts: 34
Joined: ThuNov25, 2004 7:53:42 PM
Location: aalten

Post by arnaud »

okay ga ik ff naar kijken....
bedankt voor je reactie

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Niet vergeten om na het stationair lopen en het op 3000 toeren lopen 2 keer met een goude hamertje op het linkermoertje van je kleppendeksel te slaan.

Wat een indianenverhalen.

Resetten door de steker uit de rijcomputer te trekken en weer terug te stoppen. Daarna de motor stationair laten draaien. Dan is dat allemaal al ingelezen en valt ie niet zo makkelijk uit als je gas los laat. De rest zoekt ie wel uit tijdens gebruik.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Marc01
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 266
Joined: MonSep20, 2004 7:52:48 PM

Post by Marc01 »

:shock: Pas op hoor, niet zomaar een gouden hamertje! Wel het speciale citro?n-hamertje :jump: :!:
Zoals ik al zei over het inleren bestaan nogal wat verschillende theori?n. Het enige wat ik echt goed onderbouwd heb gehoord is dat je beter met het demonteren van de pluspool kan werken dan met het loshalen van de stekker. Bij dat loshalen kan het echt fout gaan. Voor de rest denk ik idd ook dat het niet heel veel uitmaakt.

Ik heb het zo gehoord met 1 min stationair en 1 min 3000 toeren. Je hoort dan dat ie echt aan het regelen is. Zou ook best kunnen dat ie anders de rest vanzelf onder het rijden uitzoekt.
Stationair laten lopen tot de fan aanslaat lijkt mij iig slecht voor je blok, maar denk dat iedereen moet doen wat ie zelf prettig vindt!

Als ie uiteindelijk maar beter loopt dan eerst :roll:

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Men nemen een stukkie hout, dat steekt men vervolgens tussen het injectiehuis en dat rondsel waar je gaskabel overheen loopt > hoef je je voet niet stil te houden en heeft hij een mooie constante positie.

Ongeveer gokken wanneer ie een goed toerental heeft en laat die ECU maar regelen :wink:

Post Reply