Wanneer ik flink doortrek in de toeren 3500+ komt er een behoorlijk sterke benzinegeur m'n auto binnen. Ik ben niet zo bijzonder technisch, maar zou zelf een lek in de bezineleiding verwachten. Maar het vreemde is dat het pas in de hoge toeren gebeurd.
Ik heb overigens een AX GT uit '90, kan iemand mij hierbij helpen?
bij voorbaat dank
Bezine geur
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
is een oplossing rock's.. je kan ook je retourleiding repareren. de kans is groter dat het daaraan ligt, aangezien de motor toch een vacu?m cre?ert als je 'm flink op toeren laat komen. er kan dus hooguit druk op de retourslang komen. de mijne doet het juist als ie stationair loopt, moet dat nog steeds oplossen
Ligt ook aan het soort openlucht filter wat je hebt.
Mijn eerste openlucht filter was een K&N 57i kit. Die zat recht op je injectiehuis. De damp steeg gewoon omhoog en naar binnen.
Was niks geen lek. Maar toch soms een benzine lucht.
En je benzinepomp die pomt altijd op een vaste snelheid. Dat zou dus niks met toeren te maken moet hebben.
Mijn eerste openlucht filter was een K&N 57i kit. Die zat recht op je injectiehuis. De damp steeg gewoon omhoog en naar binnen.
Was niks geen lek. Maar toch soms een benzine lucht.
En je benzinepomp die pomt altijd op een vaste snelheid. Dat zou dus niks met toeren te maken moet hebben.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.