gisteren zeer hard een hoge borduur opgeknald met de ax en velg stuk en band een stuk rubber uit, nou ja.
Het wiel uitgeslagen en staat zo scheef als de eiffeltoren.
Vandaag even gekeken en blijkt de spoorstangkop/einde (van de stuurstang) gans geplooid, deze dus vervangen en staat terug ok, nu staat enkel het wiel nog te fel naar achter (schadekant dus minder opening tussen onderkant wielkast en band dan de andere kant)
Zou dus mijn draagarm ook krom zijn? of kan het nog iets anders zijn?
Last edited by a-iks-gee-tee-ie on WedApr13, 2005 3:50:06 PM, edited 1 time in total.
Check je voorste draagarm steun maar eens. Dikke kans dat je die opnieuw moet richten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Hmmz zou iemand me kunnen vertellen wat 'borduurschade' is? Ik weet dat het aan velgen kan zitten, maar dan... is dat een deukje in je velg dat je krijgt als je _heel_ hard een stoeprand ramt? Of zie ik het verkeerd?
Je hebt 2 soorten fusees. Das de enige hindernis. Meeste axen hebben de dunne variant. Die van een diesel zijn dikker
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Als ik op hbase of andere sites kijk zijn de onderdeelnummers gelijk, maar zal dan zeker niet voor de diesel gaan. Neem hem anders wel ff mee naar de sloop, alhoewel een loop of sloop ax goedkoper is op marktplaats en dan heb ik weer wat onderdelen bij.
draagarmen buigen niet die breken. Het zijn gietdelen. Dit is een manier om je ophanging recht te krijgen.
tlijkt me niet echt geschikt, denk dat je het nooit 100% recht krijgt op die manier dan zou ik eerder voor wat knaken een andere ophanging op de sloop halen
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
Uhm het is de ophanging van de draagarm die krom is. Dan moet je je complete carroserie vervangen. Of met de krik aan de gang of hem voor een heeeeeeeeeeeeeeeleboel geld uit elkaar laten trekken.
Daarmee dat ik die foto gepost had, de draagarm zelf is niet stuk, het gaat zo goed mogelijk richten worden met de krik en dan het spoor goed laten afstellen.