Ik wil dit gaan doen,......maar ik heb vernomen dat:
- Niet elke AX de std montagegaatjes heeft, maar deze vrij simpel te boren zijn.
- Als de montagegaatjes erin zitten dat deze te klein zijn en dus uitgeboord moetn worden en daarna schr.draad getapt moet worden.
Klopt dit ? (met name stelling 2)
Monteren van stabistang...
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX super weirdo
Monteren van stabistang...

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Brutus wrote:Kakelbont wrote:Gaatjes zitten er altijd. De vraag is of er draad in getapt zit. En om makkelijk draad te tappen zou je een beetje kunnen boren. (is ook gelijk alle vuil eruit.)
helaas...
De volcane heeft die gaten echt niet...
Waarom de

En bij mij zitten er wel gaten...... ik weet alleen niet of ze op de juiste plaatsen zitten......

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
als die gaten er zitten, dan zitten ze op de goede plek!
alleen zijn ze standaard M7 draad. En als je naar de ijzerhandel voor M7 bouten gaat lachen ze je echt uit!
tappen met een M8-tap werkt wel
hoef je niet voor uit te boren!! kan gewoon gelijk, wel ff zorgen dat je iets van snijolie(of kruipolie) op je tap doet anders mol je de mesjes..
alleen zijn ze standaard M7 draad. En als je naar de ijzerhandel voor M7 bouten gaat lachen ze je echt uit!
tappen met een M8-tap werkt wel

Rock's wrote:Brutus wrote:Kakelbont wrote:Gaatjes zitten er altijd. De vraag is of er draad in getapt zit. En om makkelijk draad te tappen zou je een beetje kunnen boren. (is ook gelijk alle vuil eruit.)
helaas...
De volcane heeft die gaten echt niet...
Waarom deerachter ?
Omdat ik me rot heb lopen zoeken naar die gaten...

-
- AX liefhebber