Ik heb dus sinds gisteren de AX GT van Jasmijn in mijn bezit.. En hij rijdt werkelijk heerlijk, maar ik heb 2 dingetjes ontdekt waar ik minder blij mee ben:
Bij stevig optrekken komt er een fluitend, stotterend geluid bij zo af en toe, alsof ie valse lucht krijgt.. ik heb het luchtfilterhuis dus wat steviger bevestigd op de inlaat, helaas zonder resultaat;
Bij achteruit rijden staat m'n blok telkens te schudden, en niet zo'n beetje ook! Achteruit rijden doe ik momenteel dus even met m'n linkervoet buiten de deur... Weet iemand wat dit kan zijn?? Ik dacht zelf al aan iets van verspringende vertanding ofzo.. maar het lijkt me zo raar..
TTF wrote:zet hem eens in de achteruit.. en rem in .. en koppeling langzaam laten opkomen .. beweegt je blok --> bloksteun..
ok, dat bedoelde ik dus.. dat is dus idd een bloksteun dan. Maar welke? die grote onderste ring zeg maar? daar moet ik dan het rubber van vervangen ofzo? >> dan ga ik die heel gauw even uit m'n rooie AX trekken, want die was nog wel in orde... die AX vertoonde dezelfde symptomen.. omdat de motorsteun rechts afgebroken was