Verlagen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Verlagen
Beste mensen,
zaterdag is de dag, en mijn diesel wordt verlaagd
Nu vroeg ik me af, heeft iemand foto's van verlaagde axjes?
Ik heb geen idee wat voor een veren dat het zijn maar ik schat een cm of 4 of 6, tsja en aangezien het een diesel is zal het wel 5 of 7 worden. En ik wou eens even checken hoe dat uitziet
Maar iemand die een fototje heeft, laat maar komme, ben erg beneiuwd.
thx Vannelle
zaterdag is de dag, en mijn diesel wordt verlaagd
Nu vroeg ik me af, heeft iemand foto's van verlaagde axjes?
Ik heb geen idee wat voor een veren dat het zijn maar ik schat een cm of 4 of 6, tsja en aangezien het een diesel is zal het wel 5 of 7 worden. En ik wou eens even checken hoe dat uitziet
Maar iemand die een fototje heeft, laat maar komme, ben erg beneiuwd.
thx Vannelle
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2744
- Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
- Location: Fijnaart (West Brabant)
- Contact:
Cool! Maarreh 5 tot 7cm lager is wel veel Overigens is een diesel niet extra hoog ofzo dat je hem meer moet gaan verlagen. Eerder andersom, diesel is zwaarder dus ligt standaard al wat lager.
Als ik met mijn diesel langs mijn 1.1 benzine rijdt kan de diesel buitenspiegel bijna onder de spiegel van de kway door, zoveel scheelt dat.
Als ik met mijn diesel langs mijn 1.1 benzine rijdt kan de diesel buitenspiegel bijna onder de spiegel van de kway door, zoveel scheelt dat.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Ik heb echt geen idee, ik kwam bij iemand voor een GT interieur, en ging met een interieur kachelmotor en compleet verlaagde veerpoten terug naar huis. Echt wel relax..........
Ik schat dat het verlaagde veren van een cm of 4 zijn, en bij een diesel wordt dat wat meer.
maar 35 ziet al erug mooi uit, dus ik ben erg benieuwd
Ik schat dat het verlaagde veren van een cm of 4 zijn, en bij een diesel wordt dat wat meer.
maar 35 ziet al erug mooi uit, dus ik ben erg benieuwd
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
Onbekend oorspronkelijk 6 cm geloof ik. Maar de veren zijn wat slap geworden en er hangt een zwaar blok in dus ik schat zo'n cm of 7 a 8. Binnenkort gaat ie weer wat omhoog wat zo laag is een ramp voor je bochtengedrag.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
In principe gaat je zwaartepunt omlaag dus heb je minder rol in de bocht. Nadeel is wel dat je draagarmen naar boven gaan staan en dit is funest voor je stuurhoeken. Het is dus een compromi. Maar als je veren hard genoeg zijn dan kan je vrij laag gaan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
vannelle wrote:ik kan niet wachten dat die van mij omlaag gaat, maar even over die witte AX, achter is met een torsieas verlagen he, werkt dat met tandjes (dat je gewoon je ankerplaat erafhaalt en een aantal tandjes verplaats op de torsieas)
zo ja, hoeveel tandjes is 60 cm.
Want die witte AX ziet er erg mooi uit
Gewoon 1 tandje, was bij mij ongeveer 6cm. Volgens mijn scheelt het nog per auto hoe het uitpakt. Je kan het gewoon opmeten, is sowieso wel slim voor het geval je eventjes kwijt bent hoe het oorspronkelijk zat.