verbruik ax 1.1

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

jaap1980
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 94
Joined: MonMar14, 2005 10:55:00 AM
Location: Den Haag

Post by jaap1980 »

ik geef niet te veel gas zie topic "krakende AX bij wegrijden" en mijn koppeling slipt ook niet daar heb ik expliciet op gelet bij de aanschaf. dus zijn er verder nog suggesties? moet er iets schoongemaakt worden cq vervangen worden? of heb ik gewoon een ouderwets geval van dikke vette pech te pakken?
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt

Jappie
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 3
Joined: ThuMar03, 2005 7:28:38 PM
Location: Groningen

Post by Jappie »

Mijn 1.1i doet iets van 1/10 tot 1/12....

Ik rij veel rond in Groningen en op en neer naar mn werk een paar keer in de week (20km heen en 20km terug) over een 60 km weg, wel 90 rijden dus...Lijkt me een beetje veel, hoewel ik niet heel lief ben voor mn gaspedaal...o, hij lekt ook koelvloeistof....of het verdwijnt in ieder geval af en toe...
......Zaskar Race......

menmulder
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 321
Joined: TueOct28, 2003 9:03:15 PM
Location: doetinchem

Post by menmulder »

hmmmm dat is echt wel teveel lijkt mij als hij koelvloeistof verbruikt zal ik maar eens een keer eencompressie meting laten doen grote kans dat je koppaking aan gort is en hij daarom ook slecht loopt en meer zuipt, bij mijn broer was de koppaking ook lek ma hij merkte er met rijden weinig van totdat hij opeens wel erg veel water begon te drinken je ontbranding word er wel slecht van dus in ieder geval zuipt hij meer dan normaal

Post Reply