Morgen gaat er een andere uitlaat op mijn AX, en ik ga de middenpijp rechtbuigen.....kan het kwaad om dezelfde uitlaatklemmen te gebruiken ?......of heb je dan 99% kans op lekkage ?.....is er ook een manier om lekkage te voorkomen ?
Cheers,
R.
Uitlaatklem vervangen bij montage uitlaat.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX super weirdo
Uitlaatklem vervangen bij montage uitlaat.
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Re: Uitlaatklem vervangen bij montage uitlaat.
Rock's wrote:Morgen gaat er een andere uitlaat op mijn AX, en ik ga de middenpijp rechtbuigen.....kan het kwaad om dezelfde uitlaatklemmen te gebruiken ?......of heb je dan 99% kans op lekkage ?.....is er ook een manier om lekkage te voorkomen ?
Cheers,
R.
Ik heb mijn klem al 3x gebruikt. Om lekkage te voorkomen is het raadzaam om een beetje uitlaatcement te gebruiken.
-
- AX super weirdo
Re: Uitlaatklem vervangen bij montage uitlaat.
Marc01 wrote:Rock's wrote:Morgen gaat er een andere uitlaat op mijn AX, en ik ga de middenpijp rechtbuigen.....kan het kwaad om dezelfde uitlaatklemmen te gebruiken ?......of heb je dan 99% kans op lekkage ?.....is er ook een manier om lekkage te voorkomen ?
Cheers,
R.
Ik heb mijn klem al 3x gebruikt. Om lekkage te voorkomen is het raadzaam om een beetje uitlaatcement te gebruiken.
Wat is dat ?.......haal je dat bij de bouwmarkt ?......is het goedkoper dan een nieuwe uitlaatklem ?
Cheers
-
- AX super weirdo
ax_mania wrote:neej op de grond leggen om je uitlaat te vervangen is lekker warm
ik d8 ook dat zo'n klemmetje iets van 4 a 5 euro kost
en voor alle ckerheid ook
ff uitlaat cement ertussen weet je cker dat
ie daar niet op lekt
Precies,.......dat is al erg genoeg,.....en dat terwijl mijn vader een grote verwarmde loods heeft..... maar ik wil niet rijden met de auto.....geen apk en geen verzekering....en gladheid....
Onder de auto lig iig geen sneeuw en hij staat uit de wind.....
Ik denk dat ik het ga overleven....