hahaha natuurlijk dat ik het dan allebei ga doen dan GRRRRommen gaat de GT
marre past het allemaal wel???
vliegwiel 1.1 /1.0 over zetten op GT
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
q01z wrote:ey jansteven
das wel te doen hoor
kan je gelijk je koppeling vervangen! en je krukaskeering.. das wel zo nuttig
misschien wil ik wel helpen
waar the fuck heb jij het over???
ook die krukaskeering uit de diesel bedoel je?
ik heb hier op de karzerne alle middelen qwa sleutelen ent kost geen drol
als je het dan wel zelf doe ja. lijkt me een goed plan marc maar dan moeten we wel de rotte diesel naar de kazerne slepen en dat is 170 km slepen!!! en dat is niet over de snelweg
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
q01z wrote:hij wil eerst oefenen op een reserve vliegwiel
best logisch anders vern**kt hij het straks en moettie duwen
dat klopt als een bus marc
dus jij wil samen sleutelen? vind ik oke maar kan alleen savonds op de kazerne ent kost geen drol alleen de brug kost een beetje
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
Naar mijn idee heeft een diesel versnelingsbak niet zoveel zin, de versnellingen in een diesel zijn veel langeraangezien je normaal met een minder verschil van toeren even hard moet kunnen. ik vraag me af of het verschil in toeren met een benzine motor dat goedmaakt je zou minder hoeven schakelen ma of de 0-100 tijd sneller word vraag ik me af, de top word natuurlijk wel hoger
menmulder wrote:Naar mijn idee heeft een diesel versnelingsbak niet zoveel zin, de versnellingen in een diesel zijn veel langeraangezien je normaal met een minder verschil van toeren even hard moet kunnen. ik vraag me af of het verschil in toeren met een benzine motor dat goedmaakt je zou minder hoeven schakelen ma of de 0-100 tijd sneller word vraag ik me af, de top word natuurlijk wel hoger
0.100 is nu 1 keer schakelen anders 2 keer
dat heeft zin
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio