het schijnt dat als je je vliegwiel van een GT vervangt voor een vliegwiel van een 1.1 / 1.0 dat je dan veel sneller op toeren ben wat is hier van waar? en is het te doen qwa sleutelen?
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
dan moet je ze even wegen.. hoe lichter het vliegwiel, hoe sneller hij op toeren komt. maar ik geloof ook hoe lager je top, not sure eigenlijk. moet je even aan atmozz vragen hoe het precies zit, daar koop ik een blok van, m?t een lichter vliegwiel erin.
Het vliegwiel van een 1.1 heeft een kleinere diameter dus je moet ook een kleinere koppeling installeren. Das weer nadelig
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Het vliegwiel van een 1.1 heeft een kleinere diameter dus je moet ook een kleinere koppeling installeren. Das weer nadelig
oke en dat is weer teveel van het goede dan word het waarschijnelijk afdraaien. iemand tips over dat afdraaien bij wat voorn gewicht haal ik het meeste rendament qwa top km/h en optrekken
en wat kan ik er dan van verwachten als ik dat zou laten doen?
iemand ervaring???
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
Je krijgt er niet meer vermogen voor alleen een fellere motor omdat ie het minder massa moet versnellen. Nadeel is wel dat zn stationair misschien wat onrustig wordt en dat de motor makkelijker afslaat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nee irritant niet het sportieve onrustig stationair maar een heel zeurend varierend stationair hij schommelt heel regelmatig tussen de 1000 en 1500 toeren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
heb eens gezocht, en het enige dat ik vond was voor de saxo en daar las ik dat de meeste licht vliegwielen rond de 3,5 kilo zat maar orgineel is het rond de 9 geloof ik
ehhhhhh oke thx joost maare...... past da op het GT blok en daar zou ik hulp bij moeten hebben aangezien ik geen enkelijke ervaring heb met auto motoren
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
tank_driver wrote:ehhhhhh oke thx joost maare...... past da op het GT blok en daar zou ik hulp bij moeten hebben aangezien ik geen enkelijke ervaring heb met auto motoren
tja het positieve nieuws wat ik je kan vertellen is dat als jij het vliegwiel vervangt, dat de versnellingsbak er toch al onderuit ligt.
het negatieve nieuws is dat de versnellingsbak eronderuit moet wil jij aan het vliegwiel beginnen.