aandrijfashoes vervangen

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

erwt
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 48
Joined: SatFeb14, 2004 3:21:19 PM
Location: Groningen
Contact:

Post by erwt »

Joost wrote:
erwt wrote:ik heb het zelfde probleem: ik moet dus een nieuwe hoes. Ik heb het even geprobeerd met een fanta fles: invette en de hoes in een pan met kokend water. Maar de hoes blijft toch te stug en ik krijg hem er met geen mogelijkheid overheen. Iemand nog suggesties?



je moet een universeel hoes hebben niet specifiek AX dat lukt idd never nooit niet


Dus een hoes die op alle autos past. Ik heb gewoon een hoes gekocht bij de autoshop meneer voor de AX.
administrator & moderator Citroën-forum.nl

erwt
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 48
Joined: SatFeb14, 2004 3:21:19 PM
Location: Groningen
Contact:

Post by erwt »

kan trouwens de homokineet van de as af? want ik zag geen naad oid. Heb een 1.1 TE
administrator & moderator Citroën-forum.nl

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Je kan idd de homokineten open maken. Maar als je de hoes vervangt door een universele is dast niet nodig.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

erwt wrote:kan trouwens de homokineet van de as af? want ik zag geen naad oid. Heb een 1.1 TE


1 keer geprobeerd dat is een ruk werkje
en uiteindelijk mislukt ook
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Dirk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 211
Joined: SatNov06, 2004 2:55:32 PM
Location: Utrecht

Post by Dirk »

Ik begrijp dat er ook stofhoezen met een rits zijn?? Heeft iemand er ervaring mee? Zijn die erg veel duurder dan een universele en mag dit voor de apk?

thanks

batman
AX driver
AX driver
Posts: 37
Joined: WedFeb02, 2005 10:49:36 AM
Location: Mol (Belgie) en Delft

Post by batman »

stofhoezen met een rits zijn volgens mij niet meer goed voor de apk. koop een universele hoes...die zijn 15 euro per stuk ofzo en je legt ze er zo op.

succes

Post Reply