voorpoten en remmen diesel
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
voorpoten en remmen diesel
zijn de voorpoten en remmen van een nieuw type diesel ook anders (groter) dan die van een 1.1 benzine oud type?
en gaat dit passen onder een oud type 1.1?
en is zon stabilisator stang ook anders, bijv. stugger?
en gaat dit passen onder een oud type 1.1?
en is zon stabilisator stang ook anders, bijv. stugger?
Ze kunnen anders zijn. Dit kan je controleren aan de bevestigings punten van de klauwen. Als deze anders zijn dan zitten er ook grotere lagers in. Je zal andere fusees nodig hebben. Maar ze passen wel. Heel leuk met die poten kun je zonder al te veel problemen naar geventileerde schijven toe gaan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
edwin ss50 wrote:maar remmen die diesels ook beter?
Ach, het remt, maar daar heb je het ook wel mee gehad. Heb nog nooit in een benzine-ax gereden dus of die nog slechter zijn weet ik niet.
De voordelen van mijn remmen zijn dat 53 pk niet echt uitnodigd tot veel remmen en dat we in Nederland zijn. Gelukkig weegt mijn ax maar 700 kg.

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master Spammer
Sander wrote:Het is onzin om met de standaard remmen te blijven rijden dan. Als je van die geventileerde hebt dan rem je een stuk beter. Ik kan van 120 naar 0 zonder faden. Wat best lekker is
Denk dat het lastig is om 3 gats geventileerde schijven te vinden, 4 gats is wat dat betreft dan toch wat makkelijker.
Qua remmen heb ik met mn dieseltje niet te klagen, al kan het altijd beter uiteraard

Ow ja shit daar heb je gelijk in. Dan maar meteen een 4 gaats conversie er tegenaan gooien. Of misschien zijn er wel 3 gaats geventileerde schijven.
-
- AX Master Spammer
Brutus wrote:Sander wrote:Ow ja shit daar heb je gelijk in. Dan maar meteen een 4 gaats conversie er tegenaan gooien. Of misschien zijn er wel 3 gaats geventileerde schijven.
Yep.. die zijn er gewoon..
Nog eventjes wachten op weer wat centen..![]()
Maar ze bestaan wel degelijk!
Wat kost dat geintje dan, en is et echt zo goed te merken dat dr geventileerde schijven onder liggen, als ik ze onder mn verder standaard dieseltje gooi?