Verlagen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Verlagen
ik wil mijn ax ook gaan verlagen, maar ik zie dat iedereen min 40mm veren heeft. Weet iemand of er ook veren van min 50 a min 60 mm bestaan? Dan ligt volgens mij de band mooi op de kast. Want bij de meeste hier is er nog een beetje spatie tussen band en kast. En ik zie overal bij verlagingsveren dat er twee types zijn ax GT en de gewone ax. Maar is daar eigenlijk verschil tussen?
nope...
en 60 mm is laaaag kan ik je vertellen ..
mijn ax was ook erg laag.. en met zn 3en was het altijd pret over vlucht heuvels.. heb wel eens gehad dat ik mensen moest laten uitstapen omdat ie vast zat haha
verlaging het is leuk maar ja.. te laag is ook weer niet leuk ..
bij mn kadett ook .. er mist gewoon een hoek van 20 cm uit mn bak.. :S
en 60 mm is laaaag kan ik je vertellen ..
mijn ax was ook erg laag.. en met zn 3en was het altijd pret over vlucht heuvels.. heb wel eens gehad dat ik mensen moest laten uitstapen omdat ie vast zat haha

verlaging het is leuk maar ja.. te laag is ook weer niet leuk ..
bij mn kadett ook .. er mist gewoon een hoek van 20 cm uit mn bak.. :S
Re: Verlagen
Axdriver wrote:ik wil mijn AX ook gaan verlagen, maar ik zie dat iedereen min 40mm veren heeft. Weet iemand of er ook veren van min 50 a min 60 mm bestaan? Dan ligt volgens mij de band mooi op de kast. Want bij de meeste hier is er nog een beetje spatie tussen band en kast. En ik zie overal bij verlagingsveren dat er twee types zijn AX GT en de gewone AX. Maar is daar eigenlijk verschil tussen?
Ze zijn d'r zeker weten. LINK Hier zijn ze alleen incl schokbrekers, maar je zou even die lui een mailtje kunnen sturen, misschien dat ze ook wel los te krijgen zijn. Het is alleen idd errug laag, misschien wel iets te laag voor straatgebruik.
-
- AX Master
-
- AX super weirdo
Brutus wrote:master-arnie wrote:Alst goed is ga ik binnenkort 4 cm omlaagKijk of me originele (erg oude) dempers dat houden
6 cm erg ver? Sommige AXen zijn standaard zo hoog als een terreinwagen man. Maar dat varieert nogal geloofk.
Een volcane bijvoorbeeld.. heeft slappe veren en staat erg hoog op de poten!
Idd, die van jou is ook nogal hoog he

Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
Axdriver wrote:ik heb gelezen dat merwede veren wel goed zijn. Maar weet iemand waar ik die in belgie kan kopen?
Gewoon merwede ff bellen,...... ik denk dat ze wel verzenden naar belgie en anders vraag je waar hun dealers zitten
Bij verlaging van 4 cm wil dit niet zeggen dat de AX 4 cm zakt,..... ik liet hem ook verlagen met 4 cm (gat lege ruimte gemeten in wielkast)... toen ik hem terughaalde bleek dat het gat met een cm 6 a 7 kleiner was geworden.
Ik zou zeggen,......hou het gewoon bij 4 cm.......anders moet je de schokdempers ook gaan vervangen,..... en 4 cm komt best netjes uit, waarschijnlijk zakt hij ook gewoon 6 cm op 4 cm veren.....
Morgen kan ik zeggen of merwede's iets lager uitvallen dan Apex......dit is nl de wissel die morgen gaat plaatsvinden bij mijn AX.......

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Rock's wrote:Axdriver wrote:ik heb gelezen dat merwede veren wel goed zijn. Maar weet iemand waar ik die in belgie kan kopen?
Gewoon merwede ff bellen,...... ik denk dat ze wel verzenden naar belgie en anders vraag je waar hun dealers zitten
Bij verlaging van 4 cm wil dit niet zeggen dat de AX 4 cm zakt,..... ik liet hem ook verlagen met 4 cm (gat lege ruimte gemeten in wielkast)... toen ik hem terughaalde bleek dat het gat met een cm 6 a 7 kleiner was geworden.
Ik zou zeggen,......hou het gewoon bij 4 cm.......anders moet je de schokdempers ook gaan vervangen,..... en 4 cm komt best netjes uit, waarschijnlijk zakt hij ook gewoon 6 cm op 4 cm veren.....
Morgen kan ik zeggen of merwede's iets lager uitvallen dan Apex......dit is nl de wissel die morgen gaat plaatsvinden bij mijn AX.......
Mooi, hou me op de hoogte

Freude am Fahren.