Gister rij ik de A10 op, wilde ff een lesautootje in halen om snel in te voegen,. jaag daarom mijn ax ff lekker door, beginnen verschillende lampjes te branden,..koelvloeistoflampje en acculampje,...meteen aan de kant gezet,..maar ook na afkoelen (vanochtend ook nog!!), blijven ze branden, vloeistofniveau is nog steeds okay.
heb ik 'm vermoord?
iemand een idee, hoe en wat ??
cheers
Oskar!
MIjn accu is perfect,...hij start ook nog gewoon,
alleen het lampje blijft dus branden na de start,..
samen met die van de koelvloeistof
koelvloeistof is inderdaad wazig,....
moet ik dat vervangen? en zo ja hoe?
OkieDokie wrote:MIjn accu is perfect,...hij start ook nog gewoon, alleen het lampje blijft dus branden na de start,.. samen met die van de koelvloeistof koelvloeistof is inderdaad wazig,.... moet ik dat vervangen? en zo ja hoe?
Slaat je fan aan? Doet de thermostaat het nog (wordt radiator heet)? Geen drukverlies door scheurtje in leidingen?
OkieDokie wrote:na mijn werk nog ff gekeken wat er allemaal mis kon zijn,.. wil die nu helemaal niet meer starten,.. wat nu help!!
of heeft er iemand nog een AX-je nodig voor de onderdelen?
Een accu-lampje wat brandt, duidt op het niet meer bijladen van de accu door de dynamo. Na een stuk rijden is dan je accu leeg en start de AX niet meer.
Bekend probleem probeer eens een andere accu. Als ie het dan weer doet is het waarschijnlijk de dynamo
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.