Krukaskeerring bakzijde
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 58
- Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
- Location: Middenbeemster
- Contact:
Krukaskeerring bakzijde
Ik heb een AX GTI uit 1992 waarvan ik zo goed als zeker weet dat de krukaskeerring aan de bakzijde lekt. Aangezien het snel erger lijkt te worden wil ik deze zo snel mogelijk vervangen. Is er iemand die nog tips heeft hiervoor, voordat ik hem helemaal uit elkaar heb?
Joost
Joost
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 58
- Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
- Location: Middenbeemster
- Contact:
Ok, maar hoe kan ik het beste de motorsteun aan de bakzijde loshalen, zonder dat mijn blok dan op straat ligt? Of hoeft dat helemaal niet?
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
Joost_AX_GTI wrote:Ok, maar hoe kan ik het beste de motorsteun aan de bakzijde loshalen, zonder dat mijn blok dan op straat ligt? Of hoeft dat helemaal niet?
steun moet idd los evenals de middelste motorsteun
het handigst is een krik of iets onder je blok zetten en zo rustig laten zakken
heb je al de digitale sleutel handleiding?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 58
- Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
- Location: Middenbeemster
- Contact:
Joost wrote:heb je al de digitale sleutel handleiding?
Euhm.. nee. Wat is dat dan (sorry, ik ben nieuw hier).
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
Joost_AX_GTI wrote:Joost wrote:heb je al de digitale sleutel handleiding?
Euhm.. nee. Wat is dat dan (sorry, ik ben nieuw hier).
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=2575
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 58
- Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
- Location: Middenbeemster
- Contact:
Lachen joh, die handleiding. Dat moet wel lukken zo. Heb vanmorgen een nieuwe koppelingsset besteld (origineel Citroën, was goedkoper dan Lasaulec
) en een nieuwe keerring, dus dat wordt lekker klussen volgend weekend.

UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 58
- Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
- Location: Middenbeemster
- Contact:
Nou dat viel ontzettend mee. Ik mocht gelukkig gebruik maken van de werkplaats van het garagebedrijf waar ik gewerkt heb. Bij de koppelingset zat gelukkig al een priesas-dummy, en met het goede gereedschap is het echt een fluitje van een cent. Alleen het plaatsen van de versnellingsbak viel tegen. Dat ding wordt steeds zwaarder naarmate je hem langer boven je hoofd houdt. 

UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 58
- Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
- Location: Middenbeemster
- Contact:
Marc01 wrote: heb je dan binnenkort tijd om ff naar die van mij te kijken?
Wat is er nou weer met dat ding aan de hand dan?
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 58
- Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
- Location: Middenbeemster
- Contact: