FoxHunter wrote:130 a 140.... Echt waar, ik stond er ook van te kijken. Het schommeld tussen de 1 op 18 a 21
hmmz dan loopt die van jouw een stuk zuinigig als die van mij! ik haal de 1 op 21 ook wel maar dan moet ik harder als 100 gaan rijden. (1.1 carburateur met handmatige shoke, dat scheelt ook wel natuurlijk)
edit/ ik heb hem een tijdje terug wel een stuk rijker afgesteld om een wat gestotter weg te krijgen, maar dat bleek het accelatie pompje. Die carb toch maar weer is terugschroeven
FoxHunter wrote:130 a 140.... Echt waar, ik stond er ook van te kijken. Het schommeld tussen de 1 op 18 a 21
hmmz dan loopt die van jouw een stuk zuinigig als die van mij! ik haal de 1 op 21 ook wel maar dan moet ik harder als 100 gaan rijden. (1.1 carburateur met handmatige shoke, dat scheelt ook wel natuurlijk)
edit/ ik heb hem een tijdje terug wel een stuk rijker afgesteld om een wat gestotter weg te krijgen, maar dat bleek het accelatie pompje. Die carb toch maar weer is terugschroeven
Lange afstanden wil die wel heel zuinig zijn. Das wel lekker. Voor 40 euro een enkeltje naar Nederland. Moet je met de ICE doen, ben je 110 euro kwijt
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
FoxHunter wrote:130 a 140.... Echt waar, ik stond er ook van te kijken. Het schommeld tussen de 1 op 18 a 21
lekker geluidje he, 140
Top: 170 km/ u, weer gegeven door navigatie. Bergafwaarts, vol gas.... Geluid.... Kan niet vertellen hoe het klonk, was namelijk al doof vanwege het naar boven rijden op die berg :drinka
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
die van mij loopt momenteel krapjes 130 op de teller.. die carb was niet meer in echt goede staat.. moet eigenlijk nieuwe sproeier in enzo.. maar ach :P hij start tenminste wel weer goed zo
die van mij loopt momenteel krapjes 130 op de teller.. die carb was niet meer in echt goede staat.. moet eigenlijk nieuwe sproeier in enzo.. maar ach :P hij start tenminste wel weer goed zo
Ik kan hem doortrekken tot de 155, dan houd het echt op. Tenzij ik bergafwaarts gaat haha. Ik heb een 1.1 RE (Race Editie) Misschien is dat het wel
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Sander wrote:MMM een 1.1 levert maximaal 45kW daarvan gaat dan 150W naar de verlichting Dat is 3% oftwel 1liter op een tank dus dat is 15 tot 17 kilometer minder rijden op 1 tank. Die offer je dan wel op voor een flinke verhoging in veiligheid.
Dat is volgens mij 0,3% verlichting verbruikt helemaal niet zoveel
Sander wrote:MMM een 1.1 levert maximaal 45kW daarvan gaat dan 150W naar de verlichting Dat is 3% oftwel 1liter op een tank dus dat is 15 tot 17 kilometer minder rijden op 1 tank. Die offer je dan wel op voor een flinke verhoging in veiligheid.
Dat is volgens mij 0,3% verlichting verbruikt helemaal niet zoveel
45.000
150
he wat scherp.. (1/3*10^1 )%
over dat teveel verbruiken, kan aan je rijstijl liggen of aan de afstanden die je rijd. Rij je alleen korte stukjes in de stad met veel stoplichten dan zal je veel meer verbruiken als mensen die 200km op de snelweg rijden.
bij mij is het gewoon omdat hij te rijk staat afgsteld
Sander wrote:MMM een 1.1 levert maximaal 45kW daarvan gaat dan 150W naar de verlichting Dat is 3% oftwel 1liter op een tank dus dat is 15 tot 17 kilometer minder rijden op 1 tank. Die offer je dan wel op voor een flinke verhoging in veiligheid.
Dat is volgens mij 0,3% verlichting verbruikt helemaal niet zoveel
Oeps
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:MMM een 1.1 levert maximaal 45kW daarvan gaat dan 150W naar de verlichting Dat is 3% oftwel 1liter op een tank dus dat is 15 tot 17 kilometer minder rijden op 1 tank. Die offer je dan wel op voor een flinke verhoging in veiligheid.
Dat is volgens mij 0,3% verlichting verbruikt helemaal niet zoveel
tussen de 1:17 (koud weer) en 1:19 (warm weer) is met een goed schone ax 1.1 meestal wel mogelijk. Een 1.1 First van een vriend en mijn eigen 1.1 TGE liepen dat zonder probleem. Alleen bij te veel stadsverkeer, te vies geworden monopoint huis of een verstopt luchtfilter liep het verbruik op. Het devies was PLANKEN! als de motor warm was.
Let overigens ook op de bandenspanning. Kan ook procenten schelen. En is nog veiliger ook.
PeterM wrote:tussen de 1:17 (koud weer) en 1:19 (warm weer) is met een goed schone AX 1.1 meestal wel mogelijk. Een 1.1 First van een vriend en mijn eigen 1.1 TGE liepen dat zonder probleem. Alleen bij te veel stadsverkeer, te vies geworden monopoint huis of een verstopt luchtfilter liep het verbruik op. Het devies was PLANKEN! als de motor warm was.
Let overigens ook op de bandenspanning. Kan ook procenten schelen. En is nog veiliger ook.
P.
Idd, heb laatst m'n bandjes opgepompt en nu maakt ie ietsje minder toeren. Toch weer fijn...
Ik heb met mijn ax van nederland naar polen gereden tussen de 140 en 150 continue op de duitse autobaan. Het verbruik kwam 1 keer uit op 1:17,8 en een keer op 1:18,3
Moed is niet de afwezigheid van angst, maar het oordeel dat iets belangrijker is dan die angst.
Gisteren heb ik getankt en er moest 37,7 liter in. Je kunt dus zeggen dat de tank bijna leeg was. nu komt het vervelende ik had pas 345 km gereden op mijn dagteller Hoe kan dat? AX zou toch heel zuinig moeten zijn?! Kan ik hier wat aan doen of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat mijn AX een drankprobleem heeft? Het is trouwens een 1.1 first inj.
Ik hoop dat er wat aan te doen is.
NB. Ook bij de vorige keer heb ik `m helemaal volgegooid.
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
die van mij haalt ook maar 1/15 a 16 ja pas 1 keer getankt dus mischien valt het allemaal wel mee de volgende keer, hij krijgt binnenkort ook een grote beurd doe ik wel zelf hopen dat dat wat uitmaakt rij trouwens alleen langes tukken elke keer 30 a 40 km en ik rijd meestal niet harder als 100 a 110 dus moet zuiniger kunnen