Hallo!
Ik ben sinds een goed jaar ook de trotse bezitter van een Citroën AX 1.1i Evening Edition
Paar maanden geleden in de zomer wilden mijn medepassagiers (achteraan) de raam openen, en dat gaat gewoon niet
Langs beide kanten! Is dit een soort van beveiliging ofzo?
Alvast bedankt voor jullie mening!
xplain.
Ramen achteraan gaan niet open
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Kakelbont wrote:ik neem aan dat het een 5deurs is? Het is wel een AX kwaaltje dat ramen vastzitten.
Deurpaneel eruit, de geleiderails goed schoonmaken en mechanisme invetten zou al moeten helpen...
Het is uiteraard een 5deurs
Is dat veel werk? Kan ik dat binnenste deurpaneel zo gewoon zonder gereedschap uit de deur halen?
Bedankt voor je snelle reactie!
ik weet niet precies hoe het bij een 5deurs zit..
maar als er handgrepen opzitten dan zullen deze vastgeschroeft zitten
gewoon voorzichtig en goed kijken!
ook met het loshalen van het paneel, deze zitten meestal met plugjes vast, als je zachtjes en voorzichtig werkt blijft het allemaal heel.. plastic wordt poreus en breekt na een aantal jaren zo af!!
ook met het loshalen van het paneel, deze zitten meestal met plugjes vast, als je zachtjes en voorzichtig werkt blijft het allemaal heel.. plastic wordt poreus en breekt na een aantal jaren zo af!!
-
- AX liefhebber
Hey
Wat ik eens geprobeerd heb, moet je dan niets losdoen... ??n persoon zet zijn handen langs beide zijden vlak op de ruit en duwt ze naar beneden, terwijl de andere aan de zwengel draait...
Als er iets breekt, wat toen wel niet gebeurd is, ben ik natuurlijk niet verantwoordelijk h?
veel succes
freewheeler
Wat ik eens geprobeerd heb, moet je dan niets losdoen... ??n persoon zet zijn handen langs beide zijden vlak op de ruit en duwt ze naar beneden, terwijl de andere aan de zwengel draait...
Als er iets breekt, wat toen wel niet gebeurd is, ben ik natuurlijk niet verantwoordelijk h?
veel succes
freewheeler
AX 1.6 GTi / AX 1.4 RD / AX 1.4 racer
-
- AX Master Spammer
q01z wrote:ik weet niet precies hoe het bij een 5deurs zit..
vergeet ook het plastic kapje om de deurhendel niet aan de binnenkant. Deze klik je er met een platte schroevendraaier zo af
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)