Ik ga als het meezit binnenkort andere veren op m'n ax monteren, waar moet ik aan denken?
Heb ik een veerspanner nodig met demonteren en monteren?
Ik neem aan dat jullie daar genoeg ervaring mee hebben gezien het aantal verlaagde axen in de club.
De veren die er onder komen zijn originele GTi veren, misschien dat dit nog uitmaakt.
Roel (LumbRjack)
Veren omzetten
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Veren omzetten
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.
-
- AX liefhebber
GTI (multipoint) heeft een iets andere ophanging De rest is allemaal een pot nat. De aansluiting van de remmen verschilt wel eens maar dit kan je makkelijk zien.
Maar waar het hier om gaat de veren. Die zijn allemaal hetzelfde. Saxoveren hebben een iets grotere diameter.
Maar waar het hier om gaat de veren. Die zijn allemaal hetzelfde. Saxoveren hebben een iets grotere diameter.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
en veren maar
De standaard veren van een GTI zijn inderdaad wat korter (ontspannen) dan een standaard veer van een auto met aluminium motor. de veer is wel dikker. truc is dat de GTI zwaarder is op zijn kop (gietijzeren blok) en wat stugger moet zijn. Het kan zelfs gebeuren dat je auto met een GTI veer hoger komt te staan. wordt in ieder gaval wat stugger.
P.
P.