Bij die T-oyota celica had ik volgens de manual ook speciaal gereedschap nodig. In plaats daar van kon ook een bankschroef, metalen staaf en een hamer gebruikt worden, merkte ik
Het is ook zo dat ik het leuker vind om zelf te doen..(meestal is dit goedkoper)
Moed is niet de afwezigheid van angst, maar het oordeel dat iets belangrijker is dan die angst.
Als je met as+hoes naar de garage gaan leggen ze hem er zo voor je omheen. Bij mij deden ze dat gratis.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
een universele ashoes kan je echt enorm oprekken. Bij de garage hebben ze er een speciaal apparaat voor. Maar het schijnt ook te kunnen over een flessenhals.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Rens wrote:Dan moet ik duidelijk een andere ashoes kopen...
welk merk moet ik hebben? hoe ziet zo een universele hoes eruit en waar kan ik die kopen? brezan ofso?
een universele hoes heeft iets van 3 steeds groter wordende ringen om met bijv een tire-rap vast te maken op de tripode koppeling
omdat die koppeling verschillende maten heeft kan je die dus op de goede maat afsnijden
hoezen zijn ook veel dunnen qua rubber
nog een tip kook hem in de waterkoker goed warm dan is ie flexibeler
zorg voor wat vet op de koppeling maat zeker niet op je handen anders heb je echt geen grip
ik heb het zelfde probleem: ik moet dus een nieuwe hoes. Ik heb het even geprobeerd met een fanta fles: invette en de hoes in een pan met kokend water. Maar de hoes blijft toch te stug en ik krijg hem er met geen mogelijkheid overheen. Iemand nog suggesties?
erwt wrote:ik heb het zelfde probleem: ik moet dus een nieuwe hoes. Ik heb het even geprobeerd met een fanta fles: invette en de hoes in een pan met kokend water. Maar de hoes blijft toch te stug en ik krijg hem er met geen mogelijkheid overheen. Iemand nog suggesties?
je moet een universeel hoes hebben niet specifiek ax dat lukt idd never nooit niet