Aanloop geluiden rechter wiel.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Aanloop geluiden rechter wiel.
Ik zit nu toch echt met een probleempje. Als ik weg rij, niets aan de hand. maar tijdens het rijden begint me rechter wiel toch aan te lopen willen jullie niet weten.
Remblokken vervangen, remschijven, remolie vanmiddag. Andere remklauw, plus nieuwe gelijde pennen en koper vet.
Dus alles. gedaan.
Maar het aanlopen blijft ie doen. Ik weet even niet waar ik kijken en zoeken moet. wie weet raad. Ontluchten gaan we morgen nog een keertje doen. De remklauw, zal ik maar weer eens van nieuwe blokken voorzien, zijn inmiddels al weer een eind heen.
Maar rijd nog verschikkelijk lekker met bijgeluiden nu.
maarja werk komt er weer aan denk ik....
pechie.
Remblokken vervangen, remschijven, remolie vanmiddag. Andere remklauw, plus nieuwe gelijde pennen en koper vet.
Dus alles. gedaan.
Maar het aanlopen blijft ie doen. Ik weet even niet waar ik kijken en zoeken moet. wie weet raad. Ontluchten gaan we morgen nog een keertje doen. De remklauw, zal ik maar weer eens van nieuwe blokken voorzien, zijn inmiddels al weer een eind heen.
Maar rijd nog verschikkelijk lekker met bijgeluiden nu.
maarja werk komt er weer aan denk ik....
pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
-
- profiel verwijderd
Re: Aanloop geluiden rechter wiel.
't is geen wiellager? Of loopt je band niet aan tegen je ruitensproeiertankje?
nee band loopt niet aan bij ruitesproeiertankje. komt volgens mij bij de remklauw vandaan ga vandaag enige kunstgrepen uithalen. maar is wel irritant, ga toch maareens wat duurdere remblokken versieren. b merk is ook niet aldeles,en zit dus nu aan me buitenkant van de velgen.
We gaan weer even puzzellen....
pechie
pechie
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
nee band loopt niet aan bij ruitesproeiertankje. komt volgens mij bij de remklauw vandaan ga vandaag enige kunstgrepen uithalen. maar is wel irritant, ga toch maareens wat duurdere remblokken versieren. b merk is ook niet alles,en zit dus nu aan me buitenkant van de velgen.
pechie
pechie
Even kijken hoe het loopt... Delphi remblokken erin. Remlang is los geweest. Dus even beter ontlucht.
Van de week maar even kijken hoe het loopt.
ehhhh niet vast loopt.
pechie van daag wel even.
michael.
Van de week maar even kijken hoe het loopt.
ehhhh niet vast loopt.
pechie van daag wel even.
michael.
nouuu... Is wel minder geworden nu, krijg nog wel een beetje de indruk, dat er eentje aanloopt. Het lijstje wordt wel korter nu.
Enigste wat het nu nog kan zijn, remklauw vervuild, of de rembekrachtiging. Hoe zit dat trouwens bij een lager (zucht).
ach altijd wat te doen.
pechie.
Enigste wat het nu nog kan zijn, remklauw vervuild, of de rembekrachtiging. Hoe zit dat trouwens bij een lager (zucht).
ach altijd wat te doen.
pechie.
een slechte flexibel op je remklauw zorgt ook voor het vastzitten van je rem de olie kan niet goed terugkeren al zelf meerdere malen tegen gekomen
Slechte flexibel? Daar bedoel je de rubberen remleiding mee denk ik?
AX 11TRE 1988
ja rubberen remleiding
oke.... dan. kan ook nog.
Denk dat ik toch maar eens de remslangen vervang.......zucht.
Heb het al gevonden, zit met een remleiding lekkage, remklauw rubber stuk. En de bekrachtiging wat niet optimaal werkt.
En ontdekt dat de auto een smakkerd heeft gehad aan de rechterkant.
zucht.
op naar de apk. en hopende dat het mee valt de kosten..
michael.
En ontdekt dat de auto een smakkerd heeft gehad aan de rechterkant.
zucht.
op naar de apk. en hopende dat het mee valt de kosten..
michael.
-
- profiel verwijderd
Dus het aanloopgeluid wordt veroorzaakt door een rembekrachtiger die niet optimaal werkt, een lekke remleiding (of remslang?) en een remklauwrubber?
kortom weet het nog even niet.......En zolang het nog remt.......remt het.