citroen ax 1.1 monopoint injectie storing 31
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
Re: citroen AX 1.1 monopoint injectie storing 31
Gefeliciteerd met het oplossen van je storing en met je rijbewijs natuurlijk, veel veilige AX-kilometers gewenst! 

bedankt voor de felicitaties allemaal
er is echter nog 1 probleempje (ofja, 'probleem' zou ik het eigenlijk niet eens noemen) hij loopt en start weer als vanouds, maar het oranje 'k' lampje brand nog steeds bij het op contact zetten, start je de motor dan, dan is die ook binnen een paar tellen weg
is dit altijd zo of is er dan toch nog iets niet helemaal in de haak?
ik heb de lambda doorgemeten en die zat af en toe wel een beetje in een laag voltage bereik (ipv 0,2 - 0,8 volt 0,05 - 0,6 volt) is die dan nog goed?
er is echter nog 1 probleempje (ofja, 'probleem' zou ik het eigenlijk niet eens noemen) hij loopt en start weer als vanouds, maar het oranje 'k' lampje brand nog steeds bij het op contact zetten, start je de motor dan, dan is die ook binnen een paar tellen weg
is dit altijd zo of is er dan toch nog iets niet helemaal in de haak?
ik heb de lambda doorgemeten en die zat af en toe wel een beetje in een laag voltage bereik (ipv 0,2 - 0,8 volt 0,05 - 0,6 volt) is die dan nog goed?
-
- AX super weirdo
dat lampje hoort te branden, das om te controleren dat t lampje nog werkt
als je de motor start hoort ie inderdaad uit te gaan. je kan de ecu nog eens een reset geven, dan weet je zeker dat alles in orde is 
lamda kan soms wat laag zijn, als ie daarna maar weer terug omhoog komt. ook hoort de waarde altijd n beetje te schommelen, dat is 'by design'.

lamda kan soms wat laag zijn, als ie daarna maar weer terug omhoog komt. ook hoort de waarde altijd n beetje te schommelen, dat is 'by design'.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
oke, alles in orde dus, kan ik met een gerust hard met 't machien de weg opAlexanderB wrote:dat lampje hoort te branden, das om te controleren dat t lampje nog werktals je de motor start hoort ie inderdaad uit te gaan. je kan de ecu nog eens een reset geven, dan weet je zeker dat alles in orde is

bedankt voor jullie hulp en nou hou ik op met vervelende vragen stellen