De uitlaat pijp van de katalysator naar de einddemper was verrot en hing aan een zijden draadje. Ik kon dit helaas niet zelf maken dus maar op naar kwikfit.
Meneer kwikfit heeft een nieuwe pijp erop gemaakt en klaar was kees. Toen kreeg ik de rekening:
geen idee, ik was iets van 55 euro kwijt voor een nieuwe achterdemper, ik weet niet wat ze dr bij jou aan vervangen hebben, als het alleen de tussenpijp is dan vind ik het idd wel aardig aan de prijzige kant.
erwt wrote:De uitlaat pijp van de katalysator naar de einddemper was verrot en hing aan een zijden draadje. Ik kon dit helaas niet zelf maken dus maar op naar kwikfit. Meneer kwikfit heeft een nieuwe pijp erop gemaakt en klaar was kees. Toen kreeg ik de rekening:
Mark wrote:Arbeidsloon is ook duur he. Dat is meestal de grootste kostenpost. Vind ik het ook nog wel meevallen. (hoewel je het op straat zou kunnen fixen)
Bij mij is de kat tot de achterdemper sowieso 1 geheel. Als je die moet vervangen is het VEEEEL duurder.
Gewoon net na de kat doorslijpen, twee sneetje erin, nieuw stukkie pijp ertussen en erop vast lassen en je kan weer vooruit!