Goededag,
mijn lampje vanhet dashboard is stuk. De zekering is het niet.
Dit is zeker ontzettend lastig om te verwisselen?
Moet het hele dasboard er dan uit?
Groet Sybe
Lampje dashboard
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Lampje dashboard
AX rules!
Re: Lampje dashboARD
Daar is een hele mooie Howto over: http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?f=42&t=11156
Re: Lampje dashboARD
Geweldig. Een kind kan de was doen zeggen ze wel eens. Ik zal er vanmiddag eens een blik op werpen.
Die lampe zetjes van de Action kunnen er gewoon in?
Die lampe zetjes van de Action kunnen er gewoon in?
AX rules!
Re: Lampje dashboard
De lampjes kun je gewoon bij de Citroën of peugeot dealer kopen Let op dat ze je alleen het lampje verkopen, en niet de fitting erbij, oude lampje trek je zo uit de fitting
AX 11TRE 1988
-
- profiel verwijderd
Re: Lampje dashboard
Automaterialenzaak heeft die lampjes ook, ff voorbeeldje meenemen en je komt met de juiste weer thuis...
Ik had een doosje liggen, maar dat kan ik niet vinden, anders had ik het even gepost... (Misschien staat 't wel in de Howto, dat heb ik niet gecheckt).
Persoonlijk zou ik ál je lampjes vervangen, als je toch het handeltje open hebt, maar dat is een keuze die je zelf moet maken natuurlijk!
Ik had een doosje liggen, maar dat kan ik niet vinden, anders had ik het even gepost... (Misschien staat 't wel in de Howto, dat heb ik niet gecheckt).
Persoonlijk zou ik ál je lampjes vervangen, als je toch het handeltje open hebt, maar dat is een keuze die je zelf moet maken natuurlijk!