wat mij sinds kort opvalt is dat als ik stevig rem ik twee tikjes in mijn rempedaal voel.
de ene vrij bovenaan de tweede wat dieper.
de auto trekt ook wat naar rechts bij het remmen.
ook vind ik dat ik het pedaal best stevig moet indrukken om goed te kunnen remmen ten opzichte van andere ax-jes.
zou dit erop kunnen duiden dat de hrc stuk is?
tikjes in rempedaal
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
Hoe zijn de geleidepennetjes in de remklauw eraan toe? Had zelf ook van die tikjes in m'n rempedaal, na het vervangen van de remschijven, remblokken en geleidepennetjes was het verholpen... Had het vermoeden dat het in mijn geval door de geleidepennetjes werd veroorzaakt, aangezien deze alles behalve glad waren...
dat zou het wel eens kunnen wezen ja.Mastenhose wrote:Hoe zijn de geleidepennetjes in de remklauw eraan toe? Had zelf ook van die tikjes in m'n rempedaal, na het vervangen van de remschijven, remblokken en geleidepennetjes was het verholpen... Had het vermoeden dat het in mijn geval door de geleidepennetjes werd veroorzaakt, aangezien deze alles behalve glad waren...
Bedankt voor de tip

-
- profiel verwijderd
Ik had zo'n setje van "Autopartsonline" volgens mij, kreeg er toen gratis remmenreiniger en kopervet bij volgens mij...