centrale deurvergrendeling..........

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

centrale deurvergrendeling..........

Post by pechie »

Heb ik weer een Citroën gekocht. Doet de centrale deurvergrendeling het niet. Hoe kan ik die reanimeren? zo dat ie het wel weer naar behoren doet...... Heeft iemand fotoos, schema, kom er niet echt uit.


wie weet raad. :shock:
pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Post by AlexanderB »

euh, schema is er wel, ff opzoeken..

maar *wat* werkt er precies niet, de hele CV niet, of een/meerdere deuren niet, sensors niet, of bedoel je met afstandsbediening? etc..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Post by Terminal »

meer info zou prettig zijn!

Doet helemaal niks het meer, probeer eens de bekabeling in de deur door te meten ;) Of gewoon even aan frummelen en dan nog eens proberen.

Anders kun je nog kijken of er nog wel een cv kastje in je deur zit en dan niet onderin :P
AX 11TRE 1988

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

centrale deur vergrendeling.

Post by pechie »

gaat gewoon niet meer open na afsluiten. Een deur werk zo ie zo niet meer. de pagagiers deur sluit wel af maar opent niet meer. mmmm

heb ik weer.

pechie.\
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Post by AlexanderB »

klinkt 100% als bedrading :) dat word dus draadjes trekken..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

mmm lekker weer. er staat dus gewoon geen stroom op. vermoed ik. bestuuurders deur doet helemaal niets meer. schroef hem morgen wel open. de deur..... maar ik ga zoeken, maar werken zal ie.

heb de haynes er al bij gepakt.

pechie
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

99% kans dat het zit in de rubbers tussen je deur en de a-stijl, daar loopt het draad doorheen en beweegt telkens als je de deur open en dicht doet.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

Ik weet het niet hoor, heb de boel ingesmeerd, en tikkie verbogen aan de pasagierskant goed ingesmeerd met wd40. en hoppa hij werkt weer. Toch maar eens beter bekijken. Heb zo een flauw vermoeden dat dit een engelse auto is geweest. Bestuurderskant doet helemaal niets en de pasagierskant als een tierelier nu.....mmmmm.

Weetje heb er weer zin in..... Citroën ax... knallen. op naar de 300000 kilometer.

pechie
michael. tja moeders rijdt in een suzuki nu van 220 euries...
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Post Reply